וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "דברי סטרוק על שרון חמורים ואסור היה לאומרם"

12.1.2014 / 15:28

יו"ר הבית היהודי הגיב על התבטאותה מעוררת המחלוקת של חברת סיעתו עקב מותו של שרון. "את המחלוקות נשמור לימים אחרים", כתב. ח"כ אלהרר: "כשאין משהו חכם לומר עדיף לשתוק"

צילום: עומר מירון, דניאל בוק, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, התייחס היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו להתבטאותה של חברת סיעתו אורית סטרוק, אשר הודתה אמש לאלוהים בעקבות מותו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון על כך שהוא נלקח מהחיים הציבוריים. "אכן, דבריה של ח"כ אורית סטרוק חמורים ביותר, ואסור היה שייאמרו. הבהרתי את הנושא בשיחה אתה. היא הוציאה הודעת תיקון והתנצלות. את המחלוקות נשמור לימים אחרים", כתב בנט בתשובה למגיב בעמוד הפייסבוק שלו ששאל: "נמתין עוד הרבה זמן לגינוי על דברי הגברת סטרוק?".

מותו של אריאל שרון - כל הכותרות:
שרון בעיני הערבים: הגנרל השנוא שעורר סקרנות ומורא
בישיבה שפונתה חגגו: "מזל טוב לבבי לשרון שנפטר"
הנערץ שהפך לבוגד: יחסי שרון והחרדים

אורית סטרוק ביום עיון לחברי כנסת חדשים, ינואר 2013. טלי מאייר
"דבריי הובנו באופן לא נכון". ח"כ סטרוק/טלי מאייר

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) גינתה את הדברים וכינתה אותם דברי הסתה. "תתביישי לך אורית סטרוק", כתבה חברת הכנסת בעמוד הפייסבוק שלה. "בשעה שמדינת ישראל כולה אבלה על מותו של מנהיג, מצאה לנכון ח"כ סטרוק לסגור חשבון אחרון. התבטאויותיה על אריאל שרון ז"ל מהוות פגיעה קשה ברגשותיה של המשפחה וברגשותיו של הציבור במדינה שאיבדה אתמול את אחד האנשים המשפיעים ביותר על עברה ועתידה כאחד. בין אם מסכימים או לא מסכימים עם צעדיו של שרון, אין חולק כי מדובר במנהיג חשוב, אדם נחוש שאהב את מולדתו ופעל לפי מה שהוא האמין שמשרת את צריכה". את הדברים סיכמה ח"כ אלהרר באומרה: "ועל כך נאמר – לפעמים, כשאין משהו חכם לומר, עדיף פשוט לשתוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נפתלי בנט מגיב על דבריה של אורית סטרוק לאחר מותו של אריאל שרון. פייסבוק, צילום מסך
תגובת בנט/צילום מסך, פייסבוק

בהודעה שפרסמה אתמול ח"כ סטרוק, היא כתבה כי "אי אפשר שלא להודות לקב"ה על כך ששרון נלקח מחיינו הציבוריים בטרם הספיק להמיט על תושבי יו"ש את האסון שהמיט על מתיישבי גוש קטיף ועוטף עזה". היא הוסיפה כי שרון היה מגדולי הבונים של ארץ ישראל - וגדול מחריביה. "מי שידע לנצח את הטרור, ומי שהפך את כל דרום הארץ למוכה טרור", כתה עליו. לטענתה, "נחישותו העצומה ויכולתו להחליט ולבצע אפשרו לו להגיע להישגים מרשימים, וגם למהלכים אסוניים".

בעקבות ההד התקשורתי שלו זכו דבריה של ח"כ סטרוק, היא פרסמה הודעת הבהרה שבה כתבה: "לצערי דבריי הובנו באופן לא נכון וברצוני להבהיר כי לא התפללתי למותו של שרון, לא ביקשתי שיחלה, לא קיוויתי שכך תיפסק כהונתו כראש ממשלה ואין בי שמחה על הדרך שבה סיים את חייו. אינני מנהלת את פנקס החשבונות של הקדוש ברוך הוא, אבל במבחן המציאות, העובדה שלא יכול היה להמשיך בתכניות ההרס והגירוש שלו - הצילה את מדינת ישראל מהידרדרות נוראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully