וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשגב ספדו לנעם שנהרגה בצ'ילה: "שידרה אור"

קובי מנדל

12.1.2014 / 11:04

טרם נקבע מועד הלווייתה של קצינת צה"ל, שנספתה בסוף השבוע בסופת שלגים בצ'ילה. חבריה ומוריה סיפרו על תלמידה מצטיינת שאהבה טיולים. "שילוב נדיר של מוח חריף ונפש רגישה"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בצ'ילה ובישראל נעשות הבוקר (ראשון) הכנות להטסת גופתה של סגן נעם רובינשטיין, קצינת צה"ל בת 22 שנהרגה בסוף השבוע בטיול בחבל פטגוניה. מועד הלווייתה טרם נקבע. רובינשטיין, מהיישוב שכניה שבמועצה האזורית משגב, נספתה בסופת שלגים באזור הררי. היא הייתה בוגרת תכנית תלפיות באוניברסיטה העברית בירושלים, במסלול פיזיקה ומדעי המחשב.

רובינשטיין טיילה בדרום אמריקה בחופשה מהצבא. במשגב ספדו הבוקר לצעירה, שהייתה תלמידה מצטיינת, חברה בנבחרת הרובוטיקה בתיכון האזורי וחובבת טיולים. לפני שבוע נערך כנס בוגרים, אך נעם כתבה לחבריה שלא תוכל להגיע כי היא נמצאת בטיול בחו"ל.

עוד בוואלה! חדשות
בחוות שקמים נערכים להלוויתו של רה"מ לשעבר אריאל שרון
צרפת: הקומיקאי הגזען דיודונה ביטל את סיבוב ההופעות שלו
הגנרל סיסי בדרך לנשיאות מצרים: "אתמודד אם העם ירצה"

קצינת צה"ל קפאה למוות במהלך טיול בצ'ילה. מערכת וואלה! NEWS
סגן נעם רובינשטיין/מערכת וואלה! NEWS

רובינשטיין טיילה בשמורת "סרו קסטיו" (Cerro Castillo) שנמצאת בחבל פטגוניה שבדרום צ'ילה. היא יצאה כפי הנראה לטיול רגלי בן כמה ימים באזור. השמורה נמצאת לאורך דרך "קארטרה אוסטראל" - כביש בן 1,240 קילומטרים החוצה את חלקה הדרומי של צי'לה ונחשב פופולרי ביותר בקרב מטיילים, ובפרט מטיילים ישראלים.

אסף רבין, בן דודה, סיפר: "נעם בילתה חלקים מחייה בצפון הארץ, בחיפה ובשכניה, וחלקים אחרים בצפון ארצות הברית. היה בה שילוב נדיר של מוח אנליטי חריף ונפש רגישה ומלאת שמחת חיים. לבה כאב מכל סבל של הזולת, ורחב לאושר מול שמחת האחר".

עוד סיפר: "נעם אהבה את החיים וחוותה את 22 שנותיה במלואן. היא עסקה ברובוטיקה ובמחשבים, קראה ספרים בזה אחר זה, הייתה מוקד משיכה לחבריה הרבים, גרמה בלי כל מאמץ לכל מי שפגש בה להתאהבות מידית. בשנתיים האחרונות זכתה לאהבה עם יונתן. נעם הייתה צנועה בחייה ובוודאי הייתה בוחרת בצנעה ופרטיות גם בלכתה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"היא ייצגה את הרוח הטובה"

חיים דריבין, מרכז מקצוע האלקטרוניקה בבית הספר האזורי, אמר כי "נעם הייתה במגמת אלקטרוניקה החל מכיתה י', ותמיד הייתה מצטיינת. בלקסיקון שלה לא היו המלים 'אין' או 'לא'. היא קיבלה פרס בתחום המדעים והטכנולוגיה כתלמידה מצטיינת, ובכיתה י' הצטרפה לקבוצת הרובוטיקה של בית הספר ועסקה בתכנות. תוך שנה הפכה למתכנתת הראשית של הקבוצה". לדבריו, בשנה הראשונה להצטרפותה של נעם לקבוצה, הנבחרת זכתה במקום הראשון בתחרות הארצית. נסענו כולנו לתחרות בחו"ל, ובתחרות במקום השני".

טל מלכנסון מהיישוב עצמון, חברתה הקרובה של רובינשטיין עוד מימי מבית הספר, סיפרה: "השתייכנו לאותה קבוצת בנות. לפני שיצאה לטיול, היא הזמינה אותנו אליה הביתה. היא הייתה משהו מיוחד. צעירה איכותית שאין רבים כמותה. היא סיימה קורס ונכנסה לתפקיד חדש, ואפשרו לה לקחת חופש. היא יצאה עם עוד כמה אנשים מהמסלול שלה בצבא. בעת שהותה בדרום אמריקה, כתבתי לה שהיא נראית מאושרת בטיול. אי אפשר לתאר כלל מה היא הייתה עבורנו. היא שידרה כל כך הרבה אור ואופטימיות. הייתה בה תמימות טהורה, ללא שום רגש שנאה לאף אחד. היא אהבה את הטבע ואהבה מאוד לטייל, בכל הזדמנות. היא ייצגה כאן את הרוח הטובה וצריך לשמר את זה. היא פרחה כל כך, היה לה עוד כל כך הרבה מה לעשות, זה לא הגיוני שהיא לא איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully