וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה נעצרו בחשד לחיסול בן ה-17 בבני ברק

12.1.2014 / 1:37

גופתו של הנער נמצאה לפני כשבוע וחצי, לאחר שנעדר מביתו. שני אחים וצעיר נוסף נחקרים כעת בחשד לחיסול, והם מצטרפים לחשוד נוסף שנעצר מוקדם יותר. "היה במקום הלא נכון"

צילום: דניאל בוק, דוד קורן; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

(צפו: המשטרה פותחת בחקירת הרצח)

שלושה חשודים נעצרו אמש (שבת) בפרשת רצח הנער בן ה-17 מבני ברק, שגופתו החרוכה נמצאה לפני כשבוע וחצי ברחוב הצבי בבני ברק, לאחר שנעדר מביתו. השלושה, שני אחים וצעיר נוסף תושבי בני ברק, נחקרים בחשד לרצח. הם מצטרפים לצעיר כבן 20 שנעצר בחשד לביצוע הרצח כמה ימים לאחר איתור הגופה. במשטרה חושדים כי הרקע לרצח הוא סכסוך בין עבריינים.

עוד בוואלה! חדשות:
הלוויית שרון ביום שני, סגן נשיא ארה"ב יגיע
סיסי בדרך לנשיאות מצרים: "רוצה תמיכת העם והצבא"
קצינת צה"ל בת 22 קפאה למוות בטיול בצ'ילה

זירת הרצח בבני ברק, דצמבר 2013. דרור עינב
במשטרה חושדים כי הרקע למעשה הוא סכסוך בין עבריינים. כוחות המשטרה בזירת האירוע/דרור עינב

בצוות החקירה המיוחד של מרחב דן, ביצעו בשבוע האחרון פעולות חקירה שהעלו את החשד כי גם השלושה היו מעורבים ברצח, ואמש הפך החשד לגלוי, עם מעצרם. הצעיר הנוסף נעצר לאחר שהיה האחרון שראה את הנרצח בין החיים. על פי גרסתו, הוא הסיע את הנער מבני ברק אך הוריד אותו בדרך ומאז לא ראה אותו.

עם זאת, במשטרה לא קיבלו את הגרסה וגם בית משפט השלום בתל אביב קבע שקיים חשד סביר נגדו, כשהחליט להאריך את מעצרו. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בשנית, ואתו את מעצרם של שלושת החשודים הנוספים שנעצרו כאמור אמש.

גופתו של הנער ועליה סימני חריכה נמצאה בסבך קוצים לא הרחק מביתו בבני ברק. יום קודם לכן הגיע אביו לתחנת המשטרה ברמת גן והודיע שבנו נעדר מהבית. שכנים סיפרו כי האב חיפש אחר בנו במהלך כל אותו הלילה, ויחד אתו שוטרים ומתנדבים. כשנמצאה הגופה היא נבדקה על ידי אנשי המעבדה לזיהוי פלילי, אשר קבעו כי מדובר ברצח.

בעקבות מציאת גופתו של הנער, סיפר אחד מחבריו כי הוא היה "ילד טוב, אף אחד לא יכול להגיד עליו משהו רע. יכול להיות שהוא היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון". חבר נוסף סיפר: "ראיתי אותו בפעם האחרונה ביום שישי. ממוצאי שבת הוא לא הגיע הביתה. הלילה ראיתי את אבא שלו מסתובב פה בבני ברק. הוא חיפש אותו ושאל עוברי אורח אם מישהו ראה את בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully