וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לרבע מהבריטים לוותר על אלכוהול?

סקר שנערך בממלכה העלה כי מחצית מהאזרחים נענו לקריאתם של גורמים בריאותיים להפחית בצריכה של משקאות חריפים. הסיבות: חיסכון ומבחן לכוח רצון. כמה נשברו ולא עמדו בגזרה?

היהפוך נמר עורו? אזרחים רבים בממלכה הבריטית מוכיחים שאם רק רוצים, ניתן לשנות הרגלים - גם אם הם חלק בלתי נפרד מהתרבות והמסורת. אתר הצרכנות הבריטי Voucherclou ערך סקר בעקבות קריאתם של ארגון "אלכוהול קונסרן" והמכון הבריטי לחקר הסרטן שלא לצרוך אלכוהול בינואר. לפי תוצאות הסקר, רבע מהבריטים הפסיקו לשתות אלכוהול מאז תחילת החודש, וכמחצית מהם אמרו כי בכוונתם להפחית בצריכת הטיפה המרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד משישה בריטים לא הצליח לעמוד בפיתוי ושתה אלכוהול/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד הראה הסקר, שפורסם ב"גרדיאן" הבריטי, כי 56% מתושבי הממלכה נמנעים משתייה כדי לחסוך כסף, בעוד אחרים הסבירו כי הסיבה לכך היא דווקא בריאותית. עם זאת, פחות ממחצית מהנשאלים העריכו כי יוכלו "לשרוד" את החודש ללא שתיית אלכוהול.

23% מהמשתתפים בסקר הסבירו שהחליטו להימנע משתייה חריפה כדי להעמיד את כוח הרצון שלהם במבחן, ואילו 19% אמרו בפשטות כי "אף אחד לא שתה עד כה בינואר". על פי תוצאות הסקר, שבו השתתפו 2,000 בני אדם, רק אחד מכל שישה אנשים הודה כי לא הצליח לעמוד בפיתוי, אף על פי שגמלה בלבו ההחלטה שלא לשתות אלכוהול החודש.

את השינוי בהרגלי השתייה של הבריטים חשים היטב במרכולים הגדולים בממלכה. אלה דיווחו בימים האחרונים על עלייה ניכרת במכירות של בירות ויין, שהם משקאות המכילים שיעור נמוך של כוהל. כך לדומה, רשת "טסקו" דיווחה שהביקוש לבירות עלה ב-30% מאז תחילת החודש, וזאת בהמשך למגמה דומה שנרשמה בשנתיים האחרונות. במרכולים מאמינים כי הדרישה למשקאות עם שיעור אלכוהול נמוך תגדל השנה ביותר מ-30%, עם הכנסתן של בירות חדשות לשוק.

אוליביה כריסטו, אחראית הרכש של הבירות ב"טסקו", אמרה כי הפופולריות של אלכוהול באחוזים נמוכים הביאה לשיפור גדול בטעם ובאיכות הכללית. "המשקאות הללו הוכיחו פופולריות גדולה אצל צרכני האלכוהול, לכן מבשלות השיכר ייצרו השנה יותר בירות", הסבירה.

עוד כתבות שאסור לפספס:
צפו: דוב הקוטב הקטן עושה את צעדיו הראשונים
ישראלי הותקף על ידי תנין: "כמעט גמר אותי בביס"
תיעוד נדיר: שכונת מגורים נבלעת באדמה בברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully