וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שדדו ותקפו מינית עוברי אורח בירושלים

8.1.2014 / 19:08

2 צעירים ממזרח העיר ופלסטיני נאשמים כי התנפלו על עוברי אורח שעסקו בפעילות גופנית במתחם התחנה, תקפו אותם וביצעו בהם מעשים מגונים. בשני מקרים החזיקו בקורבנות שעות

שודד חמוש בסכין – אילוסטרציה. ShutterStock
באחד המקרים הנאשמים ביצעו בצעיר מעשים מגונים תחת איומי סכין/ShutterStock

לבית משפט השלום בירושלים הוגש אתמול (שלישי) כתב אישום נגד שני תושבי מזרח ירושלים, בני 19 ו-20, וכן נגד פלסטיני בן 25, בגין תקיפה ושוד של עוברי במתחם התחנה בירושלים, ואף ביצוע מעשים מגונים בכמה מהקורבנות. מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז ירושלים נגד השלושה עולה כי הם נהגו לתקוף עוברי אורח שעסקו בפעילות גופנית סמוך לאצטדיון הכדורגל טדי בבירה.

עוד בוואלה! חדשות:
המתנחלים המתפרעים הושפלו, בצה"ל חוששים שיחזרו לנקום
תיעוד: לוחמי העילית אולצו לזחול בתחתונים בשלג
מי ירה למוות במיס ונצואלה ובעלה לשעבר?

באחד המקרים תקפו השלושה צעיר בן 21 שרץ לבדו ליד האצטדיון בחודש דצמבר שעבר. הם חסמו את דרכו, הכו והכריחו אותו להסיר את בגדיו. הם גררו אותו לשיחים, ביצעו בו מעשים מגונים ואיימו כי יפגעו בו אם יסרב לכך. במקרה אחר שאירע באותו חודש השלושה תקפו צעיר בן 19 שהלך לבדו במתחם הרכבת. לפי כתב האישום הם שדדו ממנו את ארנקו, תקפו אותו ואיימו עליו באמצעות סכין. הם דרשו ממנו להתקשר אל שתי אחיותיו ולקרוא להן למקום, כדי שיוכלו לתקוף מינית גם אותן. בשני המקרים השלושה החזיקו בצעירים במשך כמה שעות, תוך איומים באמצעות סכין. כאשר עוברי אורח הבחינו בהם, הם הסתירו את הסכין ואיימו כי ירצחו אותם אם יזעקו לעזרה.

במקרה נוסף מואשם הפלסטיני, תושב השטחים, כי תקף אשה בת 36 ששהתה במתחם התחנה ושדד ממנה את הטלפון הנייד שלה, בזמן ששוחחה עמו. כתב האישום מייחס להם עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס, סחיטה באיומים, שוד, החזקת סכין ותקיפה בנסיבות מחמירות. בעת הגשת כתב האישום ביקשו בפרקליטות לעצור את השלושה עד תום ההליכים נגדם. כמו כן נבדק חשד כי הם מעורבים במקרי תקיפה נוספים שאירעו במתחם בתקופה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully