וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שור מעיף אישה באוויר הישר אל היציעים

במסגרת פסטיבל השוורים השנתי בקוסטה ריקה, החליט שור זועם במיוחד להשיב את כבודו ולנגוח בעוצמה אדירה באחת המשתתפות. על אף שהועפה לגובה רב, האישה לא נפגעה באורח רציני

צילום: האתר הרשמי של הפסטיבל, עריכה: יאיר דניאל

נקמתו של השור הזועם: מלחמות שוורים ופסטיבלים בהם הבהמות העוצמתיות הללו רודפות אחרי הקהל, זכו בשנים האחרונות לקיתונות של ביקורת מארגוני זכויות בעלי חיים. על אף הביקורת הרבה והקריאות להחרים אירועים מסוג זה, ממשיכים ברחבי העולם "להשתעשע" עם החיות המסכנות.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
בת המלך והזהב: הנסיכה סייעה לגנוב 6 מיליון דולר?
כדור אש על המסלול: המטוס התרסק בנחיתה. תיעוד
"כפור מסכן חיים" בארה"ב: "כוויות קור דרך הבגדים"

מדי פעם מצליח אחד השוורים הזועמים לנקום את נקמתו, והזדמנות שכזו אירעה בסוף החודש שעבר בפסטיבל השוורים "זאפוטה" שבקוסטה ריקה. כפי שניתן לראות בסרטון שצולם במהלך הפסטיבל, אחד השוורים שוחרר לרחבה, ומבין עשרות האנשים ששהו בזירה התביית על אחת המשתתפות, רדף אחריה ונגח בה בעוצמה אדירה שהעיפה אותה גבוה באוויר ולתוך היציעים.

צוותי רפואה ניגשו במהירות לטפל באישה, אך באורח פלא נראה היה שמצבה טוב, על אף ההתעופפות המרשימה באוויר. מאוחר יותר התראיינה האישה לטלוויזיה וסיפרה על ה"חוויה" שחוותה. משתתף אחר בפסטיבל, שעלילותיו דווקא לא נקלטו בעדשת המצלמה, נפגע במהלך אחד האירועים משור זועם אחר ונפצע בצווארו ובבטנו. הוא נזקק לכמה ימי אשפוז בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully