וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאירה את בנה בן ה-3 ברכב מונע, הגנב ברח עם הילד

רמי שני

7.1.2014 / 20:49

בני משפחתו של הילד ביישוב תלמי יחיאל בדרום ראו את הגנב בורח עם כלי הרכב. המשטרה הוזעקה ובתום מרדף הוא נמצא כשהילד בתוכו, מפוחד אך ללא פגע. סריקות אחר החשוד בגניבה

מחסום משטרתי ליד אילת. oded balilty, AP
מחסום משטרתי ליד אילת/AP, oded balilty

דקות ארוכות של חרדה עברו הערב (שלישי) על בני משפחה ביישוב תלמי יחיאל שבחבל לכיש, אשר כלי רכבם נגנב כשילדם בן ה-3 נמצא בתוכו. כפי הנראה, אמו של בן ה-3 השאירה את המכונית מונעת במרכז היישוב שליד קריית מלאכי עם הילד בפנים, ונכנסה לבית קרוביה לכמה דקות. אדם שזהותו טרם ידועה החליט לנצל את שעת הכושר, נכנס לכלי רכב ונסע מהמקום כשהילד עדיין יושב בפנים.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: לוחמי העילית אולצו לזחול בתחתונים בשלג
מתנחלים נכנסו לכפר פלסטיני, נלכדו - ושוחררו
נקמה שחורה: סיפורן המצמרר של המתאבדות המוסלמיות

בני המשפחה וכמה שכנים אשר הבחינו ברכב נוסע הודיעו באופן בהול למשטרה על הגניבה, ושוטרי מרחב לכיש, בשיתוף עם שוטרי מג"ב ומשטרת התנועה ניהלו מצוד אחר החשוד. מחסומים הוקמו באזור ומסוק הוזנק במטרה לאתר את כלי הרכב הגנוב ואת הילד שנמצא בו.

בסופו של דבר, אותר כלי הרכב בשטחים החקלאיים שליד מושב חצב, ולמרבה המזל נמצא הילד בפנים בריא ובמצב טוב. המשטרה מנסה בשעה זו לאתר את הגנב, ובמקביל נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. כמו כן, נשקלת במשטרה האפשרות לחקור את האם בחשד לרשלנות.

"הכל התרחש בשברירי שניות"

"ראיתי מישהו נכנס למכונית כשאחותי ירדה לקחת את הבת שלה מהבית שלנו. ידעתי שהילד נמצא בפנים ורצתי מהר אבל הוא כבר הספיק לברוח", סיפר מירון אלקבץ, בן 13 מתלמי יחיאל, זמן קצר לאחר שאחיינו הוחזר להוריו. "הזעקתי את המשפחה, ניסינו לרדוף אחריו אבל הוא ברח". תמי, אמו של מירון, הוסיפה: "רדפנו אחריהם אבל הם הספיקו לברוח. מהר הזעקנו את המשטרה והשיטור הכפרי והקהילתי מבאר טוביה שגם התחילו לרדוף אחריהם".

מירון, פרוספר ותמי אלקבץ, משפחתו של הילד ששהה ברכב שנחטף מהיישוב תלמי יחיאל. ינואר 2014. רמי שני
סבו, סבתו ואחיינו של הילד שנחטף/רמי שני

פרוספר, סבו של הילד שנחטף, אמר כי הכול התרחש בטווח זמן של כמה שברירי שניות. "האמא ירדה מהאוטו שלה לקחת את הילדה עליה אנחנו משגיחים כשהיא בעבודתה באוניברסיטה בבאר שבע", הוא סיפר, "הבן שלנו מירון נשאר לשמור על הרכב והפנה לשנייה את הראש כדי לבקש ממנה שתסיע אותו ואז בא האיש הזה וחטף את האוטו עם הילד בפנים".

מפקד משטרת קריית מלאכי, סגן-ניצב סמי מרציאנו, היה בין הראשונים להגיע למקום האירוע: "התחלנו מיד בפריסת כוחות כדי לאתר את הרכב", הוא שיחזר. באחד הבתים באותו הרחוב התקיימה באותה שעה מסיבה. בעל הבית ראה את המתרחש ומיד הזעיק שניים מחבריו: "לקחתי את הרכב שלנו והתחלנו לרדוף אחר הגנב. האח של האם חבר אלינו ואחרי חצי קילומטר ראינו את המכונית נטושה בתוך תעלה. מצאנו שם את הילד בוכה. הדוד שלו לקח אותו והחזרנו אותו לאמא שלו", הוא אמר.

בינתיים, המשיכו כוחות גדולים בפיקודו של סנ"צ מרציאנו לחפש אחר החשוד בגניבה. "העלינו מסוק לאוויר והרבה כוחות פזורים בשטח לנסות לאתר את השודד או השודדים. חקירת האירוע תימשך", הבהיר מרציאנו.

בסופו של דבר, הילד אמנם הושב להוריו, אבל במושב תלמי יחיאל מסרבים להירגע, במיוחד לאור העובדה שהתרבו בו לאחרונה מעשי גניבה. "אסור להשאיר את הרכב רגע אחד בלי שמירה. יש הרבה מקרים של גניבת מכוניות", אמר בזעם הסב פרוספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully