וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: תינוק בן יומו נמצא בתא שירותים בחנות

התינוק, בן יומו, אותר במחסני רשת "ספורטס דיירקט" בעיר שיירברוק. מצבו קשה, אך יציב. אישה בת 28, ככל הנראה אמו, נעצרה בחשד להזנחה. לא ברור אם הלידה התרחשה במחסן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטרים הוזעקו למקום על יד צוות האמבולנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

תינוק בן יומו אותר במחסן של רשת ספורט גדולה בבריטניה ביומה הראשון של השנה האזרחית החדשה, כך דיווחו אתמול(ראשון) כלי תקשורת במדינה. הוולד נמצא במחסן של רשת "ספורטס דיירקט" בעיר שיירברוק שבמחוז דרבישייר, אנגליה. על פי חלק מהדיווחים, התינוק אותר בשירותים של המחסן. המשטרה המקומית עצרה אתמול אישה בת 28, ככל הנראה אמו של התינוק. היא חשודה בהזנחתו המכוונת. לא ברור אם התינוק נולד במחסן או לא.

עוד חדשות מהעולם:
שובה של המלחמה הקרה בארה"ב: "והרע עוד לפנינו"
פראג: תתי-מקלע אותרו בדירת השגריר הפלסטיני שנהרג
צפו: רוכב אופנוע חילץ זוג צעיר מרכבם הבוער

התינוק אותר ב-1 בינואר על ידי צוות הרשת שהזעיק אמבולנס. אמש הוא הועבר לקבלת טיפול רפואי בפגייה במצב קשה, אך יציב. דוברת מטעם משטרת דברישייר עדכנה כי מאז, חל שיפור במצבו והוא ממשיך לעבור בדיקות. האם, ככל הנראה במקור ממזרח אירופה, מקבלת גם היא טיפול רפואי. על פי הדיווחים, לא ברור אם היא חלק מצוות הרשת.

דוברת המשטרה סיפר כי השוטרים הוזעקו למקום ביום רביעי סמוך לשעה 23:15 (שעון בריטניה) על ידי צוות האמבולנס. "אנו עדיין חוקרים את נסיבות הלידה", אמרה.

"ספורטס דיירקט", הרשת הגדולה ביותר לביגוד וציוד ספורט בבריטניה, עלתה לכותרות בשנה שעברה לאחר שנחשף כי היא מעסיקה 20 אלף תחת חוזי "שעות אפס" (מעין חוזה בלתי מחייב בין מעסיק לעובד המוכר בבריטניה). במחסן הרשת בשיירברוק, שנפתח בשנת 2005, מועסק מספר רב של עובדים מזרח-ארופים.

(עדכון ראשון: 23:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully