וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רוכב אופנוע חילץ זוג צעיר מרכבם הבוער

משאית שעצרה בצד כביש מהיר בסינגפור, נפגעה בחלקה האחורי ממכונית חולפת. המכונית הסתחררה ועלתה בלהבות, אולם חיי שני הנוסעים שהיו בה ניצלו בזכות אדם שחילץ אותם תחת אש

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק

רוכב אופנוע בן 53 מסינגפור שנסע לפני יומיים (שישי) בכביש המהיר בוקיט טימה במדינה האסיאתית, הבחין בתאונה קשה שאירעה בשולי הכביש, וכיאה לגיבור הרגע, בחר לסכן את חייו ולהציל את חייהם של שני נוסעי מכונית שהיו בסכנה.

כפי שדווח בתקשורת המקומית בסינגפור, נהג משאית עצר בצד הדרך המהירה משום שזיהה תקר בגלגל רכבו. שניות ספורות לאחר מכן, פגעה מכונית פרטית בעוצמה בצידה האחורי של המשאית, וכתוצאה מהפגיעה הסתובבה המכונית ב-180 מעלות ונעצרה לצידה של המשאית כשהיא מתחילה לעלות בלהבות.

עוד כותרות שאסור לפספס:
גרמניה: פצצה מימי הנאצים התפוצצה - אדם נהרג
האזינו: מוקדנית המשטרה הצילה אישה מאלימות בעלה
סין עשויה להוציא להורג רופאה שמכרה 7 תינוקות

הציל אדם ממכונית בוערת - דקות לפני שהתפוצצה.
רוכב האופנוע מחלץ את נהג המכונית מחוסר ההכרה

זוג בשנות ה-20 לחייהם שהיו במכונית נלכדו ברכב הבוער, כאשר הדלתות נמחצו ולא ניתן היה לפתוח אותן. למזלם של הזוג, עבר במקום רוכב האופנוע, אשר בעזרתו של נהג המשאית שברו את חלונות המכונית בעזרת פטיש וחילצו תחילה את האישה ולאחר מכן את הגבר שהיה מחוסר הכרה. "שחררנו את חגורת הבטיחות של הנהג", אמר נהג המשאית, "אבל לא הצלחנו לפתוח את דלת הנהג משום שהיא הייתה מחוצה נגד המשאית".

רוכב האופנוע ניגש לדלת הנוסע וחילץ משם את נהג המכונית מחוסר ההכרה, שעה שהלהבות המשיכו להתפשט ברכב. דקות ספורות לאחר מכן, עלה הרכב כולו באש. לולא תושייתם של נהג המשאית ורוכב האופנוע האמיצים, נראה כי עד שהיו מגיעים כוחות ההצלה, הזוג הצעיר היה נפגע באורח אנוש ואף קטלני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully