וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט החשוד ברצח הנער: "שתה חצי בקבוק וודקה"

החשוד המרכזי ברצח נאור אטיאס בפתח תקווה הודה במעשה, אולם טוען כי נקלע לקטטה ולא התכוון לרצוח. חברו סיפר: "תמיד פתר הכול באלימות". מעצרו הוארך בחמישה ימים

צילום: מטוויי אטיומקין, ניב אהרונסון; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

החשוד העיקרי ברצח נאור אטיאס, הנער בן ה-16 שנדקר למוות בפתח תקווה הלילה, הודה במעשה ושחזר אותו, אך הוא טוען כי לא התכוון לרצוח את הנער, אלא נקלע לקטטה. כשנשאל מדוע החזיק ברשותו סכין, אמר כי מצא אותה לפני כמה שבועות והחזיק בה במקרה. אמש (שבת) הוארך מעצרו בחמישה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון, שם הוארך גם מעצרו של חשוד נוסף בארבעה ימים. לטענת עורך דינו, הוא שתה חצי בקבוק וודקה לפני המעשה. לחשוד מיוחס סעיף אישום של רצח בכוונה תחילה.

נער שלמד עם החשוד ברצח עד לפני כמה שנים תיאר אופי בעייתי למדי של הנער. "הוא תמיד היה מציק ותוקפני ופתר את הכול באלימות", סיפר. אותו חבר ציין כי לא הופתע כששמע מחבריו של החשוד על המקרה. לדבריו, האירוע האלים החל לאחר שחברתו של אחד מחבריו של החשוד ברצח שוחחה עם חבורת נערים, ביניהם הנרצח. "ממה שהבנתי, חבר של החשוד התעצבן כשהבין שחברתו נמצאת בפארק עם חבר'ה אחרים, והוא וחבריו הגיעו למקום. לאחר ויכוח החלה קטטה ואז המרדף שבסופו הנרצח נדקר ומצא את מותו. מדובר במקרה מצער ואסור שהעניינים ייפתרו בצורה כזו אלימה", אמר המכר.


עוד על רצח הנער בפתח תקווה:
נער בן 16 נעצר - ושחזר את המעשה
הדיווח הראשוני על הרצח הלילה

נער בן 16 נדקר למוות בפתח תקווה, 4 בינואר 2013. דרור עינב
19 בני אדם עוכבו. זירת הרצח בפתח תקווה, הלילה/דרור עינב

חברתו של אטיאס סיפרה בשיחה עם וואלה! חדשות כי הנרצח ישב לפני האירוע עם חבריו בגן ציבורי בעיר, לצד נערה שככל הנראה נפרדה לאחרונה מהחבר שלה. לדבריה, בשלב מסוים הגיע למקום החבר לשעבר של הנערה וקרא לה, אולם היא סירבה לבוא. הנער שנרצח בא לעזרתה ואמר לחבר לשעבר כי היא אינה מעוניינת לקום. ככל הנראה, אז פרצה הקטטה בין קבוצות הנערים. "התחיל מרדף, וכיאה לערס, הוא (החבר לשעבר) שלף סכין ודקר אותו כמה פעמים בבטן", תיארה הנערה.

"הוא היה ילד טוב, פשוט ככה", סיפרה הנערה על הנרצח. "ילד עם חיוך מדהים וגומות כובשות, שקט ומופנם. אני באמת לא מעכלת את זה. הייתי רואה אותו תמיד אחרי העבודה והיינו מדברים. אני עדיין בהלם, כואב הלב איך ברגע החיים שלו נקטעו".

מיד לאחר שנדקר הנער הזעיקו חבריו את המשטרה ואת מגן דוד אדום לזירה, שם נמצא מספר רב של בקבוקי אלכוהול. צוותי הצלה שהגיעו לזירה פינו אותו לבית החולים בילינסון בעיר כשהוא במצב אנוש, ושם נקבע מותו.

במהלך החקירה עוכבו 19 בני אדם בתחנת המשטרה בפתח תקווה, בהם חמשת הנערים, וכן חשודים נוספים ועדי ראייה. חלק מהמעוכבים שוחררו לביתם. מפקד מרחב שרון במשטרה, תת-ניצב קובי שבתאי, הגיע לזירת האירוע והגדיר את האירוע "טרגי".

"בחור בן 16 קיפח את חייו במסגרת סכסוך בין שתי חבורות נוער", אמר הבוקר תנ"צ שבתאי. "זה אירוע מיותר לחלוטין. כרגע יש לנו מספר חשודים שנעצרו ועוד מספר חשודים שאנחנו מנסים לאתר. מדובר באירוע חריג, קיצוני. אנחנו נעשה כל שביכולתנו למצות את החקירה כמה שיותר מהר", הוסיף. מפקד המחוז, ניצב ברונו שטיין, הגיע גם הוא לזירה וליווה את החקירה באופן צמוד, "בשל חומרת האירוע". המשטרה מסרה כי בכוונתה "להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להעמיד לדין את המעורבים במעשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ביתו של הנער שנרצח בפתח תקווה, ינואר 2014. יותם רונן
נציגי המשטרה מגיעים לבית הנרצח, הערב/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully