וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 41 המוכר למשטרה נורה בעכו; מצבו קשה

קובי מנדל

3.1.2014 / 1:37

תושב העיר נורה בפלג גופו העליון בידי אלמונים ברחוב ז'בוטינסקי. הוא פונה על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. המשטרה פתחה בסריקות ובחקירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושב עכו בן 41 המוכר למשטרה נורה הלילה (שישי) בפלג גופו העליון בידי אלמונים ברחוב ז'בוטינסקי בעיר. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום פינו אותו במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם, לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בנהריה. חוקרי תחנת עכו פתחו בסריקות לאיתור היורים ובחקירת נסיבות האירוע.

עוד חדשות בארץ:
מקורבי שרון: "מקווים שאריק ישוב לאיתנו, אבל המציאות אחרת"
רקטה התפוצצה בעוטף עזה - חיל האוויר תקף ברצועה
קרי לנתניהו: "קרובים לעת ההחלטות הקשות"

אזור הירי בעכו

ביום שני מצאה המשטרה גופה של נער בן 17 ברחוב הצבי בבני ברק. זאת, לאחר שנפתחה חקירה בעקבות פנייתם של הוריו של הנער שטענו כי הוא נעדר מביתו מאז יום שבת. המשטרה ערכה חיפושים אחריו, במקביל למאמצי ההורים לאתר את בנם בעיר. בשעות הצהריים מצאו שוטרים את גופתו של הנער בתעלה ותחילה סברו כי מדובר בהתאבדות. מאוחר יותר, הסתבר כי ככל הנראה מדובר ברצח.

יממה קודם לכן אירע ניסיון חיסול בבני ברק, שבו נפצע מירי יהודה קטלן, בן 24 המוכר למשטרה. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר במצב אנוש. בבוקר יום שני עצרה המשטרה שני חשודים במעורבות בניסיון החיסול. השניים, תושבי פתח תקווה בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בנמל התעופה בן גוריון, כאשר לפי החשד ניסו להימלט מהארץ לאחר המעשה.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully