וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיכובים בנתב"ג: "נפספס את חגיגות השנה החדשה"

רונית אבידן-שינפלד

31.12.2013 / 10:28

בשל אסיפה של ועד העובדים, אין העמסת מזוודות בנמל התעופה ומספר טיסות מתעכבות. אחד הנוסעים: "אנשים איבדו את הסבלנות". הוועד: "ההנהלה מעסיקה עובדי קבלן בתנאים ירודים"

שביתה בנתב"ג, אפריל 2013. עומר מירון
הוועד מוחה על הפרת ההסכמים על ידי ההנהלה. שביתה בנתב"ג באפריל/עומר מירון

עיכובים נרשמים מאז שעות הבוקר (שלישי) במספר טיסות בנמל התעופה בן גוריון, כתוצאה מאי העמסה ופריקה של מזוודות. זאת, עקב אסיפה של ועד עובדי הנמל המכונסת בשעה זו, כך נמסר מרשות שדות התעופה. כל הטיסות שהתעכבו בין 08:40-09:40 ייצאו עד השעה 11:40, נמסר.

"הגענו לשדה התעופה בשעה 7:00 כל הצ'ק אין והבידוק עבר חלק, ואז הגענו לבורדינג, לפתח המטוס, וכולם עומדים פה מאז ולא זזים", סיפר הנוסע אמיר. "גם הצוות של המטוס לא על המטוס, הדיילים ירדו. לפי מה שהבנו פה, אין אפילו איך לאסוף את המזוודות. התחילה פה התקהלות. כרזו שאין טעם לעמוד ושנוריד את הלחץ. הטיסה שלי הייתה אמורה לצאת ב-9:00. כל האנשים שעל הטיסה הזו מחכים לחגוג את ערב השנה החדשה בלונדון, ואני חושש שנפספס את זה. יש פה אנשים שטסים לניו יורק, הם כבר בטוח יפספסו. אנשים פתחו את המזוודות, הלכו לקנות אוכל ויושבים על הרצפה עם מלא ילדים. אנשים איבדו את הסבלנות. לא עדכנו אותנו מתי זה צפוי להיגמר. בהתחלה אמרו עוד רבע שעה, עוד רבע שעה עכשיו הפסיקו לעדכן".

אירועים נוספים בנמל התעופה הבינלאומי:
נוסע שהתפרע בטיסה הוביל למצב חירום בנתב"ג
באוקטובר: עיכובים בהמראות בנתב"ג; עובדי ממ"ן הפגינו
תיעוד פריצת משאית לנמל התעופה: "נשמעו יריות"

"עובדי המיון מקיימים בשעות אלה אסיפות הסברה עם ועד העובדים ברשות שדות התעופה, זאת לאחר שהנהלת הרשות הפרה את ההסכם ומעסיקה קבלנים שמעסיקים את עובדיהם ללא פיקוח ובקרה כפי שדווח אתמול", נמסר הבוקר מוועד עובדי נתב"ג. "אסיפות ההסברה נועדו להעביר מסר לעובדים שוועד העובדים גאה לייצג אותם ויודע שהם ישירים ונאמנים. כמו כן, הוועד מבקש להבהיר כי לא יקבל את הפרת ההסכמים על ידי ההנהלה שמעסיקה עובדי קבלן בתנאים ירודים ובניגוד למדיניות ועד העובדים".

"עובדי הרשות הם עובדים טובים ומסורים והם לא ישלמו מחיר על מחדלי ההנהלה", ציין פנחס עידן, יו"ר הוועד. מוועד העובדים לא נמסר מתי ישובו העובדים, בהם האחראים על פריקת והעמסת המזוודות, לעבודתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully