וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע שהתפרע בטיסה הוביל למצב חירום בנתב"ג

23.11.2013 / 11:16

ישראלי בן 21 שהיה בטיסת בריטיש איירווייז מלונדון לתל אביב איים לפגוע בנוסעים האחרים. אחרי שהמטוס נחת בשלום בנתב"ג, נעצר האיש והועבר לחקירה. המניע למעשהו לא ברור

בהלה בטיסת בריטיש איירווייז מלונדון לישראל: נוסע בטיסה שעשתה דרכה לישראל הלילה (שבת) התפרע ואיים לפגוע בנוסעים האחרים. אחרי שהוכרז מצב כוננות בנמל התעופה בן גוריון נעצר האיש, והוא הועבר לחקירה. עדיין לא ברור מה היה המניע שלו להשתוללות.

הטיסה ועליה מאות בני אדם ואנשי צוות יצאה לדרכה מבירת בריטניה בלילה. הכל התנהל כשורה עד שאחד הנוסעים, בן מיעוטים ישראלי בן 21, התפרץ לעבר הנוסעים ואמר שבכוונתו לפגוע בהם. צוות המטוס ניסה להשתלט על הצעיר, אך זה המשיך להתפרע. במקביל, דיווח הקברינט למגדל הפיקוח בנתב"ג על האירוע החריג וכתוצאה מכך הוכרז כאמור בשדה נוהל חירום.

לאחר שנחת בשלום בישראל, הופנה המטוס לחנייה נפרדת. צוות מאבטחים של השדה נכנס למטוס, השתלט על הנוסע המאיים ואזק אותו. לאחר חיפוש בחפציו התברר שהצעיר אינו חמוש ושאין לו משתפי פעולה על הסיפון. הוא הועבר לידי שוטרי משטרת נמל התעופה לחקירה.

שאר הנוסעים גם הורדו מהמטוס והסדר חזר לשדה. מבדיקה ראשונית עלה כי החשוד יצא מהארץ לפני חמישה שבועות וטרם ברור מה הייתה מטרת ביקורו בחו"ל. בבדיקה שעבר נשללה האפשרות כי הוא היה תחת השפעת אלכוהול. בתום החקירה שוחרר הצעיר לביתו, שכן לא התקבלה תלונה נגדו. יתכן והאיש חווה מצוקה נפשית, שגרמה לו להתקף.

לקריאה נוספת:
תוך שבועיים: נתפסו 17 קילו קוקאין שהוברחו מקולמביה

פניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully