וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך שבועיים: נתפסו 17 קילו קוקאין שהוברחו מקולמביה

8.10.2013 / 2:04

בלשי ימ"ר תל אביב תפסו ארבעה אזרחי קולומביה שנחתו בנתב"ג כשבתיקיהם הסתירו את הסמים. הבלדר האחרון, שנתפס עם סמים בשווי 400 אלף שקל, הסגיר את שולחיו הישראלים

"רכבת הסמים" – כך מכנים במשטרה את הנתיב קולומביה-ישראל, דרכו מגיעות כמויות גדולות של קוקאין בתקופה האחרונה. 17 קילו קוקאין נתפסו כך רק בשבועיים האחרונים. הבלדרים – כולם אזרחי קולומביה ותיקים - בשנות ה-60 לחייהם. האחרון נעצר בשדה התעופה ביום שישי בבוקר, כשבתחתית מזוודתו מוסלקים 2.5 קילו חומר החשוד בסם. הוא הוביל את הבלשים אל שלושה ישראלים, החשודים בייבוא החומר, המוערך בשווי של כ-400,000 שקל. הבלדרים יישפטו בישראל וצפויים לרצות כאן את עונשיהם.

חומר החשוד כסם מסוג קוקאין שיובא מדרום אמריקה לישראל, ינואר 2013. חטיבת דובר המשטרה
סמים בשווי 400 אלף שקלים בתחתית המזוודה. קוקאין./חטיבת דובר המשטרה

בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לאחרונה ליחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, המתינו ביום שישי האחרון בלשי הימ"ר לבלדר בן ה-60 שנחת בטיסה ממולדתו. בחיפוש שערכו איתרו בתחתית הכפולה של המזוודה את החומר, ובתום חקירה הסכים הבלדר להוביל אותם לשולחיו הישראלים. בלשי הימ"ר התמקמו יחד עם הבלדר בבית מלון במרכז תל אביב, שם היה אמור להתאכסן, והמתינו במהלך כל סוף השבוע.

במוצאי שבת, סמוך לשעה 22:00, ניתן האות ולחדר המלון הגיע תושב ראשון לציון בן 34, על פי החשד כדי לקבל את המזוודה. לאחר שמסר לבלדר סכום של כ-10,000 דולר וקיבל לידיו את המזוודה, יצאו הבלשים ממקום מחבואם וביצעו מעצר. יחד עם החשוד נעצרו שני חשודים נוספים, גם הם תושבי ראשון לציון, אשר המתינו לו ברכב מחוץ לבית המלון. השלושה נלקחו לחקירה, וביום ראשון בבוקר הוארך מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב בארבעה ימים.

"מדובר בכמות חריגה של בלדרים, כולם ב'גיל הזהב'", אומר סגן-ניצב יגאל דיין, ראש מפלג סמים בימ"ר תל אביב. "מדובר גם בכמות נכבדת של סמים. זה בהחלט משהו שאנחנו שמים לב אליו. משטרת ישראל נמצאת בקשר קבוע עם שלטונות קולומביה, כדי לקדם את האינטרסים שלנו שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully