וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד נלכד סוחר הקוקאין הגדול בעולם?

לאחר שברח פעמיים ממעצר בית, סוחר הסמים הערמומי נתפס במרכז קניות בקולומביה וגורש לארצו מולדתו - איטליה. בעבר הציע לשוטרים מיליון דולר במזומן כדי שיעזבו אותו לנפשו

רוברטו פנוצי, מי שמוכר כסוחר הקוקאין הגדול בעולם, גורש אתמול (שבת) לאיטליה, יום לאחר שנעצר במרכז קניות בקולומביה. פנוצי, שנתפס כשהוא נושא דרכון מזויף של ונצואלה, נעצר במבצע משותף של משטרת קולומביה עם המנהל האמריקני לאכיפת סמים. "הוא מייבא הסמים הגדול בעולם", אמר נוקלה גרטי, סגן התובע הראשי בדרום איטליה. "הוא היחיד שהצליח לארגן רכישות ומכירות של משלוחי קוקאין בכמויות של 3,000 ק"ג ויותר".

לדברי קטרי, פנוצי גורש ולא הוסגר מקולומביה לאיטליה מכיוון שתהליך הסגרה היה אורך כמה חודשים. במעצרו אמר פנצוי לשוטרים כי הוא חש ברע, אך סגן התובע גטרי הביע תקווה שהפרט הזה לא יביא לכך שמעצרו באיטליה יומר למעצר בבית חולים.

סוחר הסמים הערמומי הספיק להרים את המשטרה על רגליה כמה פעמים. כשנעצר בקולומביה לפני 19 שנה, ב-1994, הוא הציע לשוטרים שעצרו אותו מיליון דולר במזומן כדי שיניחו לו. ב-2010 הוא ברח ממרפאה שבה הוחזק בתנאי מעצר בית, כמו גם בריחה דומה ב-1999. "אני מקווה שלא הולכים לגזור עליו מעצר בית בפעם השלישית, כי הוא יברח בפעם השלישית", אמר גטרי. "זה מעייף לרדוף אחריו ברחבי העולם כל פעם שהוא בורח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully