וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 14 שוטטה יחפה ברחוב: "זרקו אותי מהבית"

רמי שני

29.12.2013 / 18:15

הנערה אותרה בערב חמישי על ידי שוטרת שח"מ בבאר שבע, כשלגופה בגדים קצרים בלבד. בחקירה במשטרה התברר כי מתנהלת חקירה סמויה נגד אביה החורג בחשד להכאתה. האב נעצר

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
אנשים התעלמו ממצבה של הנערה. אילוסטרציה/ShutterStock

"ההורים שלי זרקו אותי מהבית ואין לי לאן ללכת", כך סיפרה בדמעות ילדה בת 14, שנראתה בערבו של יום חמישי האחרון משוטטת ברחוב בשכונת נווה זאב בבאר שבע, כשהיא יחפה ולגופה בגדים קצרים בלבד. "הם אמרו לי להיכנס מהר לאוטו והתחילו לכעוס עלי. פחדתי שיעשו לי דברים שהם תמיד עושים לי", סיפרה. את הדברים אמרה הנערה לשוטרת שח"מ (חיילת בשירות המשטרה), שראתה אותה משוטטת בשכונה ואנשים מתעלמים ממצבה.

"ניגשתי אל הילדה והתחלתי לדבר איתה", סיפרה השוטרת למפקדיה. "היא לא ענתה לי בהתחלה אבל אחר כך נפתחה וסיפרה מה עבר עליה". השוטרת הזעיקה ניידת משטרה, ובינתיים טיפלה בילדה. כשהגיעה הניידת, לקחו השוטרים את הנערה לתחנה, וזו סיפרה להם על השתלשלות האירוע. החוקרים, בהם חוקרי ילדים ונוער, נזכרו כי הם מטפלים בדיווח על אדם החשוד בהכאת בתו החורגת. ביחד עם הנערה הם הצליבו את המידע ואישרו שאכן מדובר באותו מקרה.

מקרים נוספים של אלימות במשפחה:
20 שנות מאסר לרוצח אשתו בפעם השנייה - לעיני בתם
הכה את אשתו וילדיו: ”אתקע לך מברג בין העיניים"
חשד: דקר את אחייניתו בת ה-7 ”כדי שיבוא המשיח"

לחוקרם סיפרה הנערב כי אביה החורג נהג להכות אותה בידיעת אמה ואף לקיים עמה יחסי מין. דבריה של הנערה נבחנו לנוכח העדויות שהתקבלו בחקירה הסמויה שנוהלה עד לסוף השבוע. לאחר החקירה, הנערה הועברה לידי רשויות הרווחה העירוניות.

צוות שיטור הגיע אל בית הנערה ועצר את האב ביום שישי. לטענת המשטרה, בחקירתו קשר עצמו האב לחשדות המיוחסים לו. פרטים מעדותה של בתו החורגת שהוטחו בפניו, לצד תיאור של החוקרים את הדרך שבה היא הגיעה אליהם, שברו את האיש והוא שינה את גרסאותיו. בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו עד מחר (שני), אולם החוקרים אומרים כי יהיה צורך להשלים את החקירה יחד עם האם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully