וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה את אשתו וילדיו: "אתקע לך מברג בין העיניים"

רמי שני

18.12.2013 / 18:15

תושב הדרום נידון לשש שנות מאסר לאחר שהורשע בעבירות אלימות קשות וממושכות באשתו ובשמונת ילדיו. "הגיעה העת להרחיק את הנאשם לתקופה ארוכה ממשפחתו ומהחברה בכלל"

אלימות נוער - אילוסטרציה. ShutterStock
"אני אפתח לך ולאמא שלך את הראש ואשלח אתכן לבית משוגעים". אילוסטרציה/ShutterStock

מסכת האיומים והאלימות הגיעה לסיומה: בית משפט השלום בבאר שבע גזר בתחילת השבוע שש שנות מאסר בפועל ושלוש שנות מאסר על תנאי על תושב הדרום שהורשע בעבירות אלימות קשות כלפי משפחתו. "אני אתקע לך מברג בין העיניים אם תמשיכי להתחצף אליי!", איים האב לפני מספר חודשים על בתו שביקשה לצאת עם חברותיה. "אני אפתח לך ולאמא שלך את הראש ואשלח אתכן לבית משוגעים", הוסיף, בעודו מכה את הילדה באגרופיו וברגליו, מחזיק מברג חד ומונע מהאם לצאת לעזרתה. אחר כך - כך לפי האישום, יצא מהבית, חיפש אלת עץ ולאחר שמצא, שב כדי לאיים בה על אשתו. הבת ניצלה את הרגעים בהם עזב האב את הבית, וברחה. שכנים ששמעו את המתרחש הזעיקו את המשטרה. הגבר לא היסס לאיים ברצח גם על השוטרים, שבאו לעצור אותו. הוא נחקר אך הכחיש כי פעל אי פעם באלימות כלפי מי מבני ביתו. לבני הזוג שמונה ילדים.

ידיעות נוספות על אלימות במשפחה:
אישום: היכו ונטשו אביהם הקשיש כדי לקבל את כספו
חשד: דקר את אחייניתו בת ה-7 "כדי שיבוא המשיח"
דוח מטריד חושף: בישראל חיות 200 אלף נשים מוכות

מעדות בני המשפחה עלה כי האיש השתמש באלימות קשה ביותר בבית וכי כל מי שהרגיז אותו ספג את נחת זרועו באמצעים ובצורות שונים. הילדים ספגו מכות, חבטות ממקלות, מרצועות, מחגורות, מכבלי חשמל ומחפצים אחרים במשך כל שנות חייהם. האיש הורשע לפני כשנתיים בהכאת ילדיו, אך השופטת נענתה אז לבקשת משפחתו, שקיוותה כי הוא יחדל מדרכו זו - והטילה עליו עשרה חודשי מאסר על תנאי. אלא שזמן קצר אחר כך, הוא הורשע שוב בעבירות של אלימות ונידון ל-14 חודשי מאסר בפועל, מהם השתחרר לפני כשנה וחצי, כשלחובתו גם תקופות מאסר על תנאי. האיש לא סר מדרכיו ושב להתעלל במשפחתו.

"הגיעה העת להרחיק את הנאשם לתקופה ארוכה ממשפחתו ומהחברה בכלל, כדי להבטיח שלום בני משפחתו, בניו ורעייתו ולאפשר להם לשקם את עצמם", כתב השופט רון סולקין במתן גזר הדין. הוא הצביע על כך שהאיש מכחיש כל העת את ההאשמות נגדו, מסרב להכיר בהן ולקבל טיפול שיקומי. השופט הדגיש את דברי האיש, לפיהן צפויות הבנות לסבול גם מנחת זרועו של בעליהן בעתיד והוסיף: "כמובן זכותו המלאה של הנאשם לכפור בעבירות, ברם במצב כזה אינו זכאי להקלה של מי שהודה ונטל אחריות למעשיו, מה שעשוי היה אף להפחית את המסוכנות ממנו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully