וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: היכו ונטשו אביהם הקשיש כדי לקבל את כספו

15.12.2013 / 12:12

מאיר ארד ואחותו שושנה שחורי נאשמים כי אספו את אביהם בן ה-88 מבית החולים שבו סעד את רעייתו, הסיעו אותו ליער מבודד, ניסו לסחוט אותו באיומים והותירו אותו מדמם וחבול

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד מאיר ארד, תושב ראשון לציון בן 59, ונגד אחותו שושנה שחורי, תושבת חולון בת 64, הנאשמים כי היכו את אביהם, קשיש בן 88, ונטשו אותו ביער, כדי לקבל ממנו כסף.

על פי כתב האישום, ביום ראשון שעבר הגיעו ארד ושחורי לבית החולים וולפסון בחולון, שם היה האב לצד מיטתה של רעייתו החולה. שני האחים אמרו לאביהם כי הם מעוניינים לשוחח עמו בנושא כספי ובנוגע לדירתו. הם נכנסו למכוניתו של האב ונסעו מהמקום, כשהבן נוהג בכלי הרכב. האחים, כך נטען, תכננו מבעוד מועד לנטוש את האב במקום מבודד, וזאת על מנת שיוכלו לקחת מרשותו סכום כסף. הם נסעו לאתר מצפה הראל בלטרון, שם פנו לדרך צדדית וחשוכה העוברת ביער שבמקום.

עוד בנושא פלילים:
אנס בת 8 במקלט במרכז - וייכלא ל-15 שנים
חשד: שוטר הטריד מינית נחקרת בתמורה לסגירת התיק
"דקר את אחייניתו בת ה-7 'כדי שיבוא המשיח'"

האב נמצא כשהוא מדמם ומלוכלך

"במהלך הנסיעה צעקו הנאשמים על המתלונן, תוך שהם שואלים היכן כספו וכן דורשים ממנו את כספו", נכתב בכתב האישום. "כמו כן, במהלך הנסיעה ביקשו הנאשמים מהמתלונן להעביר את רישום הדירה על שמם". כשהגיעו ליער, עצר ארד את המכונית, ויצא ממנה יחד עם אחותו. אז, כך על פי כתב האישום, משך ארד את אביו מתוך המכונית, ויחד עם אחותו החל להכות את האב הקשיש בפניו. "במהלך המכות נתן הנאשם שתי מכות בכתפו של המתלונן, וכתוצאה מכך הוא נפל לקרקע", נכתב. "מיד לאחר מכן דרך הנאשם על המתלונן, ובמקביל לקח ממנו את מכשיר הטלפון הנייד שלו". עוד נטען כי ארד עשה זאת תוך שהוא צועק על האב ודורש לדעת היכן כספו, מנסה להפשיט אותו ומאיים עליו כי הוא יישאר בנקודה הנטושה עד שימות.

אז, כך עולה כתב האישום, נכנסו שני האחים למכוניתו של האב ונסעו מהמקום, "תוך שהם משאירים את המתלונן במקום לבדו, וכאשר מזג האוויר היה קר וגשום". האב הקשיש החל לעשות את דרכו לעבר כביש 44 לבדו, ולאחר הליכה ממושכת הגיע לשם. עוברי אורח הבחינו בו כשהוא מדמם בפניו ומלוכלך בבוץ ובחלקי צמחייה.

העבירות המיוחסות לשני האחים הן סחיטה בכוח וגרימת חבלה בכוונה מחמירה. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות כי העבירות המיוחסות "נעשו כלפי אביהם, ועל כן מדובר בעבירת אלימות כלפי בן משפחה, אשר מקימה כנגדם חזקת מסוכנות וכן מקימה חשש סביר ששחרורם יסכן את ביטחונו של אדם ואת ביטחון הציבור".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully