וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס בת 8 במקלט במרכז - וייכלא ל-15 שנים

גלעד גרוסמן

11.12.2013 / 14:18

אושר ארגמן הורשע בכך שפיתה את הילדה להיכנס עמו למקלט כדי לסייע לו להוציא עגלת ילדים. שם, הוא חסם את פיה, איים עליה ואנס אותה. "הוא גזל את נשמתה"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) 15 שנות מאסר על אושר ארגמן, בן 50 מאזור המרכז, שהורשע באונס ילדה בת 8 במקלט הסמוך לביתה. "הנאשם גזל את נשמתה, תומתה וחילל את גופה וכל הטוב שהיה בילדה ונטע כאב והרס שיצריכו התייחסות טיפולית משמעותית בעתיד".

מגזר הדין עולה כי לפני כשנתיים, בעת שהילדה יצאה מביתה כדי ללכת לבית הספר, ניגש אליה ארגמן וביקש שתעזור לו להוציא עגלת ילדים מהמקלט. היא סירבה, אולם הוא לא הרפה עד שהסכימה. כשנכנסו למקלט אנס ארגמן את הילדה. היא ניסתה לצעוק, אולם הוא שם את ידו על פיה ואמר לה שיכאיב לה אם תמשיך לצעוק. לאחר האונס נתן ארגמן לילדה 20 שקלים.

עוד כתבות בנושא משפט ופלילים:
חשד: סיממו בת 18 בפיצוצייה בנהריה - ואנסו אותה
צעירה התלוננה: "סיממו אותי לשכב עם גבר במועדון"
קשיש אנס מטפלת זרה והכריח אותה לצפות בפורנו

אלימות נוער - אילוסטרציה. ShutterStock
נתן לילדה 20 שקלים לאחר האונס/ShutterStock

"המעשה נעשה באלימות ברוטאלית תוך שימוש בכוח פיזי ובאיומים. הנאשם דחף בכוח את הקטינה לתוך המקלט החשוך וכאשר זעקה בכאב, בעוד הוא מטמא את גופה ומבצע בה את זממו, סכר את פיה בחזקה ואיים עליה כי אם תצעק יכאיב לה עוד יותר", נכתב בגזר הדין. "הלב נכמר בניסיון לשוות מה רבה תחושת האימה, הבעתה וחוסר האונים של ילדה קטנה ומבוהלת, הנאנסת במקלט ביתה על ידי גבר זר, בעלטה מוחלטת, כשפיה נסתם בכוח ואין באפשרותה אפילו לזעוק את כאבה".

השופטים הוסיפו: "הקלות הבלתי נסבלת של אינוס ילדה קטנה, במקלט הבניין בו היא מתגוררת, בלב ליבה של שכונת מגורים, הינה בלתי נתפסת ומצדיקה תגובה עונשית כואבת וחריפה". עוד כתבו, כי גם לאחר ששקלו את נסיבותיו האישיות של ארגמן, הם לא מצאנו ולו "נקודת אור אחת שתעמוד לזכותו".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • מקלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully