וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סיממו בת 18 בפיצוצייה בנהריה - ואנסו אותה

קובי מנדל

10.12.2013 / 8:34

שני צעירים בני 24 ו-25 נעצרו בחשד שאנסו את הצעירה פעמיים - בחורשה ובמקלט בעיר. קודם לכן שתו השלושה אלכוהול, אולם ניידת שעצרה את המכונית שבה נסעו לא חשדה בדבר

צעירה בת 18 התלוננה לפנות בוקר (שלישי) כי נאנסה על ידי שני צעירים תושבי נהריה שהכירה כמה שעות קודם לכן. בעקבות התלונה, השניים, בני 24 ו-25, נעצרו והבוקר המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום קריות. הצעירה אושפזה בבית החולים בנהריה, ולוואלה! חדשות נודע כי המשטרה בודקת חשד כי ניתן לה סם אונס.

עוד בנושא
צעירה התלוננה: "סיממו אותי לשכב עם גבר במועדון"
המתלוננת לפליסיאן: "אנסת אותי. איזו השפלה"
קשיש אנס מטפלת זרה והכריח אותה לצפות בפורנו

מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע עולה כי הצעירה הכירה את השניים בפיצוצייה בשדרות הגעתון בנהריה, שם ככל הנראה שתו השלושה אלכוהול. לאחר מכן נכנסה הצעירה למכוניתם של השניים ובשלב מסוים הורו שוטרי סיור של תחנת נהריה לרכב לעצור לבדיקה שגרתית. השוטרים רשמו את פרטי היושבים ברכב, אך לא חשדו בדבר.

משם המשיכו השלושה, כך חושדת המשטרה, לאזור התעשייה הצפוני ושם אנסו השניים את הצעירה בחורשה ואחר כך גם במקלט סמוך. הצעירה מיהרה לתחנת המשטרה כדי להתלונן והשניים נעצרו, ובחקירתם הודו שהיו עמה באותן שעות אולם הכחישו שאנסו אותה.

גם באשקלון: צעירה טוענת שסוממה במועדון ונאנסה

תלונת הצעירה הגיעה שעות בודדות לאחר שצעירה אחרת, בת 23, התלוננה אמש במשטרת אשקלון כי תועדה בסרטון מקיימת יחסי מין במועדון בעיר. לטענת הצעירה, תושבת אשדוד שהשתחררה משירות קבע, היא בילתה במועדון עם חברותיה ובשלב מסוים בערב שתתה משקה שלא זיהתה.

לאחר מכן, לטענתה, קיימה יחסי מין לעיני המבלים במקום, ואלה החלו לצלם את המעשה תוך קריאות שמחה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע והיא תבדוק אם במשקה ששתתה הצעירה קיימים שרידי סם אונס.

התלוננה: "סוממתי לשכב עם בחור באמצע מועדון". מערכת וואלה! NEWS
תיעוד לכאורה של הצעירה נאנסת במועדון באשקלון/מערכת וואלה! NEWS

לנוכח המעשים של הצעירה באותו ערב, החליטו המאבטחים במועדון לסלק אותה ואת הצעיר שעמו שכבה מהמקום. לאחר האירוע נמנעה המשטרה מפתיחת חקירה בעניין, וחקירה החלה רק לאחר תלונתה של הצעירה בתחנה. עם זאת, למרות החקירה, במשטרה מודעים לכך שהסרטון שמתעד את האקט המיני עשוי להיות מופץ ברשתות החברתיות ולגרום נזק לצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully