וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברה בסלולר בתחנת דלק - ונכוותה מפיצוץ משאבה

29.12.2013 / 11:14

אישה שתדלקה את רכבה בתחנת דלק בשכונה ד' בטבריה נכוותה בפניה בשל פיצוץ של משאבת דלק. מבדיקה ראשונית עולה כי ניצוץ גרם לפיצוץ, אולם לא מן הנמנע שהגורם הוא קצר חשמלי

מחיר הדלק זינק ל-8.25 שקלים, ספטמבר 2012. דרור עינב
הטלפון הסלולרי גרם לדליקה?/דרור עינב

אישה כבת 66 נפצעה הבוקר (ראשון) באורח קל מכוויות בפניה לאחר ששיחה בטלפון הסלולרי שלה גרמה ככל הנראה להצתת משאבת דלק בתחנה בטבריה. מבדיקה ראשונית עולה שהאישה תדלקה את רכבה בתחנת דלק בשכונה ד' בעיר כשהיא משוחחת בטלפון – בניגוד לשילוט המוצב בכל תחנות הדלק בארץ. ניצוץ שנגרם בשל השימוש בטלפון גרם להצתת משאבה שלא הייתה בשימוש באותו הרגע. במשטרה אומרים שאמנם נבדק החשד שהשימוש בטלפון הוא שהוביל לדליקה, אולם לא מן הנמנע שזו נגרמה בשל קצר חשמלי.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
הקצין שלא דיווח על החשדות נגד ניסו שחם יישאר במשטרה
תרם 800 מיליון דולר - וקפץ למותו מהקומה ה-16
איבדה מסמך מסווג, ניסתה להתאבד והוכרה כנכת צה"ל

"חלק משיערה נשרף"

פרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום, העניקו לאישה טיפול ראשוני ובהמשך פינו אותה לבית החולים פוריה הסמוך. חוקר של מכבי האש פתח בחקירת המקרה וכן יועבר דיווח על המקרה למשרד הכלכלה. במכבי האש מזכירים שחל איסור לשוחח בטלפון סלולרי בעת תדלוק.

פרמדיק מד"א טאלב עבדאללה, שהגיע למקום בניידת טיפול נמרץ וטיפל בפצועה, סיפר: "קיבלנו קריאה על פיצוץ כלשהו שאירע בתחנת דלק, כשהגענו ראיתי במקום אישה כשהיא פצועה בפניה באורח קל מאוד וחלק משיערה נשרף, היא התהלכה וסיפרה כי לפתע אירע פיצוץ באחת המשאבות שהייתה סמוך אליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully