וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט המדינה: "להגביר את ההתקפיות באכיפת החוק"

גלעד גרוסמן

27.12.2013 / 22:37

שי ניצן השתתף בכנס של לשכת עורכי הדין באילת והביע את עמדתו לפיה על הפרקליטות ליזום חקירות - ולא רק לטפל בתיקים שבהם הוגשה תלונה. "צריך להפגין שיש חוק במדינת ישראל"

על הפרקליטות ליזום יותר חקירות, ולא רק לטפל בתיקים שבהם הוגשה תלונה, כך אומר פרקליט המדינה הנכנס, שי ניצן. "אחת המטרות שלי היא הגברת ההתקפיות באכיפת החוק", אמר הבוקר (שישי) ניצן בכנס של לשכת עורכי הדין באילת.

ניצן אמר כי כפי שהמשטרה פותחת בחקירות גם כאשר אין מתלוננים, כמו בעבירות שוחד, כך על הפרקליטות לפעול. הוא הוסיף גם כי לא ייתכן שיהיו מקומות או אנשים, שאינם מכירים את נושא אכיפת החוק. "צריך להפגין שיש חוק במדינת ישראל, בכל מקום ובכל מצב", אמר.

חדשות נוספות בארץ:
הרצוג כתב לנתניהו: "הקפא את הבנייה בהתנחלויות"
הרוג רביעי מהבוקר: רוכב אופנוע התנגש ברכב שטח - ומת
פקקים עצומים בחיפה: "זה מחדל, איפה המשטרה?"

שי ניצן בטקס חילופי פרקליט המדינה. דצמבר 2013. טלי מאייר
"צדק נדחה אינו צדק". שי ניצן/טלי מאייר

נושא נוסף שהעלה פרקליט המדינה, הוא הגברת האכיפה הכלכלית נגד הפשיעה המאורגנת. ניצן חשף כי בשנה האחרונה נתפסו על ידי רשויות האכיפה כספים ורכוש הכולל מכוניות פאר, בתים, תכשיטים ואף בעלי חיים, בשווי של כ-170 מיליון שקל. מדובר בעלייה משמעותית לעומת שנים קודמות.

ניצן גם התייחס להימשכות ההליכים בתוך הפרקליטות, ואמר כי בפרקליטות חייבים לעשות כל מאמץ לסיים את הטיפול בתיקים בפרק זמן סביר. "צדק נדחה אינו צדק, חייבים ליעל את השירות לציבור", סיכם.

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully