וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג רביעי מהבוקר: רוכב אופנוע התנגש ברכב שטח - ומת

קובי מנדל

27.12.2013 / 17:05

רוכב האופנוע בשנות ה-30 לחייו התנגש ברכב מסוג "טומקאר" בפארק רמות מנשה שבכרמל. צוות מד"א קבע את מותו. מהבוקר נהרגו גם נהג רכב פרטי, הולכת רגל ופעוט בן שנתיים

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יותם בן-דוד

הקטל בדרכים נמשך: רוכב אופנוע בשנות ה-30 לחייו נהרג בשעות אחר הצהריים (שישי) בהתנגשות עם רכב שטח מסוג "טומקאר" באחד השבילים בפארק רמות מנשה. צוות מד"א כרמל שהוזעק למקום קבע את מותו. אין נפגעים נוספים. בוחני תנועה הגיעו לזירת התאונה.

מחקירה ראשונית עולה כי שני רוכבי אופנוע שטח נסעו בכביש עפר המקביל לכביש 66 באזור רמות מנשה. מסיבה שנבדקת, אחד מהאופנוענים התנגש ברכב שטח מסוג טומקאר שהגיע מולם ונהרג.

שי מורדוך פרמדיק מד"א סיפר כי המראות לא היו קלים, וכשהגיעו לשטח נמצא הנפגע מוטל על הקרקע עם פגיעה כלל מערכתית קשה ולא היה ניתן לעשות דבר בכדי להצילו.

עוד חדשות מהארץ:
פקקים עצומים בחיפה: "זה מחדל, איפה המשטרה?"
המח"ט שאיבד 12 לוחמים רוצה שלום ומתכונן למלחמה
היועץ המדיני החדש של נתניהו: השגריר באו"ם לשעבר

בשעות הצהריים נפגע פעוט בן שנתיים באורח אנוש מפגיעת מכונית בדרך הערבה בשכונת ארנונה בירושלים. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם, תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה, אולם הוא מת מפצעיו כעבור זמן קצר. מחקירה ראשונית עלה כי הנהג הפוגע, תושב העיר, הגיע להוציא את ילדיו מהגן בשכונת ארנונה. בעודו מבצע פניית פרסה הוא עלה על המדרכה ופגע בפעוט המתגורר בבניין סמוך. אחיו של הפעוט בן ה-11 השגיח עליו, בעוד האב היה בקרבת מקום. הנהג הפוגע עוכב לחקירה.

פעוט בן שנתיים נפצע אנושות ממכונית בשכונת ארנונה בירושלים. 27 בדצמבר 2013. יואב דודקביץ'
זירת התאונה בירושלים/יואב דודקביץ'

הבוקר נהרג אדם בתאונת דרכים בין משאית וטנדר בכביש מספר 5 בקטע שבין מחלף מורשה לבין מחלף ירקון. צוותי מד"א וכיבוי הגיעו למקום וניסו לטפל בנהג הרכב הפרטי שנפצע באורח אנוש והיה לכוד תחת גלגלי המשאית, אך נאלצו בסופו של דבר לקבוע את מותו. שני פצועים נוספים פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה במצב קל.

כפי הנראה, נהג הטנדר עצר בצד הדרך לאחר שרכבו החל לעלות באש. הנהג יצא מהרכב ואז, מסיבה שאינה ברורה עדיין, פגעה המשאית בטנדר וגרמה ללכידתו של הנהג תחת גלגלי המשאית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פעוט בן שנתיים נפצע אנושות ממכונית בשכונת ארנונה בירושלים. 27 בדצמבר 2013. יואב דודקביץ'
זירת התאונה בירושלים/יואב דודקביץ'

שעות לאחר מכן נהרגה הולכת רגל בת 71 מפגיעת אוטובוס בדרך משה דיין בתל אביב כשחצתה במעבר החציה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני אולם נאלצו לקבוע את מותה. נהג האוטובוס עוכב לחקירה.

כמו כן, מת מפצעיו הבוקר הגבר שנפצע אמש באורח קשה בתאונת דרכים ברחוב היינריך היינה בתל אביב. הוא פונה אתמול לבית החולים וולפסון בחולון שם נקבע הבוקר מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully