וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערב החג: נאנסה, חולצה ונאנסה שוב אחרי דקות

צעירה שביקרה את חבריה בדרום הודו נחטפה על ידי שלושה גברים ונאנסה על ידי אחד מהם. בהמשך נחטפה שוב ונאנסה על ידי שישה גברים נוספים. המשטרה עצרה עשרה חשודים במעשים

הפגנות מחאה בהודו ב עקבות מותה של קורבן האונס הקבוצתי, 29 בדצמבר 2012. רויטרס
הפגנות בהודו בעקבות מותה של קרבן האונס בניו דלהי ב-2012/רויטרס

שוב – אונס קבוצתי בהודו: המשטרה ההודית עצרה עשרה בני אדם בחשד שאנסו צעירה בת 21 בערב חג המולד. המשטרה חושדת ששתי קבוצות שונות אנסו את הצעירה ביום שלישי האחרון בהפרש של דקות בין התקיפות. מעצר החשודים הוארך ב-15 יום. מהמשטרה נמסר כי לא נמצא קשר בין שתי הכנופיות וכי החשודים לא הכירו את הקרבן לפני המעשים.

לפי דיווח ב"טיימס אוף אינדיה", הצעירה ביקרה חברים בעיר קראיקל שבמחוז פונדיצ'רי בדרום המדינה, בעת שנחטפה על ידי שלושה גברים ונאנסה על ידי אחד מהם. אחרי שנחלצה מתוקפיה, קבוצה של שבעה גברים חטפה את הצעירה ושישה מהם אנסו אותה.

מקרים אונס נוספים שזעזעו את הודו:
הודו: "מי שלא מצליח למנוע אונס - שייהנה ממנו"
שוב אונס קבוצתי בהודו: צלמת נאנסה ליד פסי רכבת
אונס קבוצתי בהודו: תיירת אמריקנית הותקפה במנאלי

אלפים מפגינים בהודו לציון מות קורבן האונס הקבוצתי. AP
הצעירה נחטפה על ידי שבעה גברים לאחר שחבריה חילצו אותה. זוכרים את קרבן האונס בניו דלהי/AP

הצעירה סיפרה לשוטרים כי נחטפה על ידי שלושת הגברים בשעה שנותרה לבדה. הם הובילו אותה למקום מסתור ואחד מהם אנס אותה. בהמשך שחררו אותה. היא הצליחה ליצור קשר עם חבריה שאיתרו אותה ובעת שליוו אותה למקום מבטחים כנופיה שנייה של שבעה פושעים ארבה להם וחטפה את הצעירה. שוב היא נלקחה למקום מסתור ונאנסה באכזריות על ידי שישה מהחשודים.

חבריה, בסיוע תושבים מקומיים, החלו לחפש אחריה, איתרו את אחד התוקפים והזעיקו את המשטרה. הצעירה נלקחה לבית החולים ומצבה יציב.

לפני כשנה מתה מפצעיה הסטודנטית לרפואה בת ה-23 שהוכתה באכזריות, נאנסה על ידי כמה גברים במשך שעה והושלכה מאוטובוס במהלך נסיעה בניו דלהי. מותה עורר גל הפגנות ברחבי המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully