וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשה נוספת של ניצול קטינה: 4 נאשמים בבעילה אסורה

רמי שני

26.12.2013 / 17:30

נגד הארבעה, תושבי מרכז ודרום הארץ, הוגש כתב אישום בגין עבירות מין בקטינה, תושבת אשקלון. לפי האישום, הם יצרו עמה קשר ברשת ושלחו לה סרטונים בעלי אופן מיני טרם הפגישה

באדיבות חדשות 10

(הילדה מפרשת האונס הקבוצתי במרכז בראיון ראשון מאז נחשפה הפרשה)

לבית משפט השלום באשקלון הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד ארבעה גברים, בגין עבירות מין בקטינה תושבת העיר. בכתב האישום שהגישה פרקליטות המחוז הדרומי, מיוחסת לארבעה עבירת בעילה אסורה בהסכמה, בין היתר, בעקבות קשר שנוצר ברשת חברתית בינה לבין כל אחד מהגברים, תושבי מרכז ודרום הארץ. מכתב האישום עולה כי הם החליפו עימה מסרים, סרטונים וצילומים בעלי אופי מיני קודם הפגישה עמה.

עוד בוואלה! חדשות:
החלטה דרמטית: בגלל הזיופים - בחירות חוזרות בבית שמש
תביעה נגד "ווטסאפ": היישום פרוץ, ההודעות נגישות
התאונה הקשה בראשון לציון: מצב האחיות עדיין קריטי

הפרשה המדוברת הגיעה לבית המשפט ברקע אונס קבוצתי אחר שעלה לכותרות בשבוע האחרון, ובו חשודים 13 נערים באונס קבוצתי של ילדה בת 12. אתמול דיברה הילדה לראשונה מאז פרסום הפרשה, ואמרה: "בא לי לקחת סכין ולהרוג אותם. אני לא רוצה לראות אותם יותר. שילכו לכלא, או לאומנה - אבל שיענישו אותם, זה חמור מאוד". אף שהנערים החשודים טענו כי היחסים נעשו בהסכמה - בראיון לערוץ 10 אמרה הילדה בקול שבור: "אני לא רציתי את זה. הם הכריחו אותי". לדבריה, אחד הנערים איים עליה: "נהרוג אותך אם לא תבואי איתנו".

בתוך כך, נעצרו אתמול שלושה נערים בני 14 ו-15 בחשד שהיכו את אחד החשודים באונס, בעת שהיו עמו בכלי רכב של השב"ס - כפי שנחשף שלשום בוואלה! חדשות. המתלונן נפגע באורח קל ונזקק לטיפול רפואי. בנוסף, נעליו של המתלונן נמצאו אצל אחד החשודים. לפי החשד, במהלך הנסיעה נשאל הנער במה הוא חשוד. הוא חש לא בנוח לציין את החשדות המיוחסים לו, ולכן סיפר כי נעצר בחשד להתפרצות. בשלב מסוים, כך לפי החשד, נשאל מאיזו עיר הוא. כאשר השיב, הסיקו הנערים כי הוא קשור לפרשה והחלו להכותו ולהשפילו.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully