וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה הקשה בראשון לציון: מצב האחיות עדיין קריטי

26.12.2013 / 13:53

השתיים, בנות 5 ו-11, נפצעו באורח קשה כשמונית שירות התנגשה במכוניתה של אמן ברחוב הרצל בעיר. המשטרה בודקת אם ניתנה זכות קדימה ואם נהג המונית נסע במהירות מופרזת

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

מצבן של שתי האחיות שנפצעו אמש בתאונת הדרכים הקשה בראשון לציון מוסיף גם היום (חמישי) להיות קריטי. השתיים, בנות 5 ו-11, מאושפזות בבית החולים שיבא בתל השומר, לשם הובאו לאחר ההתנגשות שאירעה בין המכונית שבה נהגה אמן לבית מונית שירות ברחוב הרצל בעיר. מצבה של האם עדיין מוגדר בינוני. נהג המונית – שנפצע גם הוא באורח בינוני – שוחרר הבוקר מהמוסד הרפואי.

עוד בחדשות:
בגלל הביקורת על העלות? סוף לוועידת הנשיא
בדרום נערכים להסלמה: "כיפת ברזל" נפרשה גם באשדוד
ראש ממשלת יפן ביקר במקדש – ועורר את זעם השכנות

תאונת דרכים בראשון לציון, 25 בדצמבר 2013. דרור עינב
מונית השירות הפוכה בזירת התאונה בראשון לציון, אמש/דרור עינב

התאונה קרתה בסביבות השעה 22:00 בלילה. מחקירה של אגף התנועה במשטרה עלה כי האם פנתה שמאלה, ומונית השירות שנסעה בנתיב הנגדי התנגשה בדופן שלה. במשטרה ממשיכים לבדוק אם ניתנה זכות קדימה, וכן אם הנהג של מונית השירות נסע במהירות מופרזת ובכך גרם לתאונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תאונת דרכים בראשון לציון, 25 בדצמבר 2013. דרור עינב
מכוניתה של האם, שנפצעה באורח בינוני/דרור עינב

צוותים רפואיים של מגן דוד אדום ושל "איחוד הצלה" הגיעו לזירת התאונה והעניקו טיפול ראשוני לארבעת הפצועים – האם, בנותיה ונהג המונית. האחרון, שהיה לבדו בכלי הרכב, סבל מחבלות בכל חלקי גופו. הילדה בת ה-11 חולצה מהמכונית כשהיא סובלת מחבלה בראשה, ואילו אחותה הצעירה הוצאה מכלי הרכב שהיא סובלת מפגיעה רב-מערכתית. האם נפצעה בחלקים שונים בגופה.

"הגעתי לזירה באמבולנס וראיתי את הילדות שנפגעו באורח קשה כששהו עם אמן ברכב הפרטי", סיפר יוני עוזיהו, חובש "איחוד הצלה". אשר שטרן, פראמדיק מגן דוד אדום, סיפר: "הענקנו לילדות טיפול רפואי ראשוני שבמהלכו הרדמנו והנשמנו את הילדה בת ה-11, ופינינו אותן במצב קשה לבית החולים".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully