וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברים סינית? השב"כ מציע לכם "תפקיד שטח מאתגר"

26.12.2013 / 11:32

השב"כ פרסם באתר האינטרנט שלו משרה יוצאת דופן - רכז דובר סינית. מומחים מעריכים כי מדובר בחלק מהפעילות לסיכול ריגול של הארגון. ואיזה תפקידים "חלומיים" מציע המוסד?

שירות הביטחון הכללי פרסם לאחרונה משרה חדשה באתר האינטרנט שלו, תחת התיאור "רכז שטח דובר סינית". באתר מצוין כי מדובר ב"תפקיד שטח מאתגר בתחום המודיעיני". בין יתר הדרישות לתפקיד, השב"כ מחפש מועמדים בעלי מיומנויות בין-אישיות גבוהות, יכולת גיבוש וניתוח תמונת מודיעין אינטגרטיבית ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות.

הארגון הסודי מפרט כי העבודה "באזור המרכז", וההכשרה לתפקיד תחל בחודש פברואר 2014, עד אז ייבחנו מועמדים פוטנציאליים. מומחי ביטחון מעריכים כי השב"כ, שתכליתו בין היתר סיכול ריגול בתוך מדינת ישראל, מזהה את הפוטנציאל בתחום ומקדם מענה מבצעי. עם זאת, מדגישים המומחים, מדובר בחלק שולי בתוך כלל תחומי העשייה של השב"כ.

כותרות נוספות
בגלל הביקורת על העלות? הסוף לוועידת הנשיא
בדרום נערכים להסלמה: "כיפת ברזל" נפרשה גם באשדוד
3 נערים נעצרו בחשד שהכו חשוד באונס הקבוצתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העבודה שתשנה את חייך". הפרסום באתר השב"כ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנה האחרונה סיים השב"כ גיוס נרחב לפעילות בגבול מצרים בשל איום הטרור המתפתח בסיני, אך הניח את הדגש המרכזי במשאבי אנוש על גיוס מומחי סייבר. תחום זה הפך לחלק מרכזי בפעילות המבצעית של הארגון, בדגש על הגנה מפני התקפות קיברנטיות. באופן מסורתי, את תשומת הלב ועיקר העשייה מקבלים רכזי השטח.

גם במוסד רעננו את מגוון התפקידים שמוצעים למועמדים דרך אתר האינטרנט של הארגון. מגוון רחב של תפקידים מתפרסמים תחת הסלוגנים "העבודה שתשנה את חייך" ו"התפקיד שעליו חלמת". לא עוד דרישה לטכנאי מזגנים עם גמישות לעבודה בחו"ל – המוסד מתמקד בתחומי עניין שקשורים למחשוב, פיתוחי תוכנה, מערכות מידע וסייבר.

היצע המשרות כולל עם זאת גם ביקוש לנגרים, מהנדסי רכב ומומחי אלקטרוניקה המתמחים בתחום מחשבי הרכב. בנוסף, המוסד מחפש מומחים למודיעין, מדינאות, פלסטיקה, מורים לשפות פרסית, ערבית, ספרדית ואנגלית עסקית. כמו כן מחפשים מתרגמים בשפות פרסית, רוסית וערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully