וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקן ועוקץ: טכנאי הוט נתפס גונב מבית לקוחה

25.12.2013 / 4:14

לקוחה ירושלמית של חברת הכבלים גילתה כי ארנקה נעלם אחרי שטכנאי ביקר בביתה. במהלך החקירה התברר שהוא ביצע רכישות באמצעות כרטיסי האשראי שלה. האיש נתפס ומעצרו הוארך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהתחקות אחרי טכנאי הוט התברר כי הוא עושה שימוש בכרטיסי אשראי שגנב מלקוחה. בניין החברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טכנאי של חברת הוט נעצר בתחילת השבוע על ידי שוטרי מרחב מוריה של משטרת ירושלים אחרי שבתום תיקון ממיר בבית פרטי גנב את הארנק של הלקוחה ועשה שימוש בכרטיסי האשראי שלה.

עוד בנושאי משפט ופלילים:
"בגלל טעות": 150 מבקשי מקלט ישוחררו ממעצר?
איברי האב נטמנו בקבר אחים; ילדיו תובעים מיליונים
תיעוד מיוחד: הלוחמים שברו קיר - ומצאו שב"חים

המקרה אירע ביום שישי האחרון. לקוחה של חברת הכבלים המתגוררת בשכונת קריית מנחם שבירושלים הזמינה טכנאי לביתה במטרה לתקן ממיר שברשותה. לאחר התיקון, מיד עם צאתו של הטכנאי מביתה, שמה האישה לב לכך שארנקה נעלם. היא מהרה לתחנת המשטרה הקרובה והגישה תלונה.

משטרת מוריה פתחה בחקירה, במהלכה התחקו אחר עקבותיו של אותו טכנאי חשוד. מתיעוד של מצלמות אבטחה בכמה חנויות אליהן הגיע האיש, התברר כי הוא עושה שימוש בכרטיסי אשראי גנובים - ולאחר שנאסף די חומר מפליל הוא נעצר על ידי השוטרים ביום ראשון.

בחיפוש שנערך ברכבו נמצא הארנק ובו כרטיסי האשראי של לקוחת הוט, ובמשטרה בודקים כעת אם הוא אחראי לגניבות נוספות מלקוחות החברה להם העניק שירות. "התנהגותו מצביעה על מסוכנות ועל ניצול האמון שניתן לו על ידי מבקשי התיקון", טען בדיון בעניינו של הטכנאי נציג המשטרה ממרחב מוריה רס"מ שלומי בן דור, "צורכי חקירה מחייבים את הישארותו במעצר". בית משפט השלום בבירה נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully