וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: השליך למוות את בנו מהקומה ה-52 והתאבד

23.12.2013 / 12:37

דמיטרי קנרייקוב, תושב ברוקלין, חי בנפרד מאשתו סווטלנה. אמש הוא אסף את בנם המשותף ונסע עמו למגדל מגורים גבוה במנהטן, וזינק אחריו למותו. זהו המקרה השני בעיר השנה

מאבטחת חוסמת את הכניסה לבניין שממנו זינק למוות אב עם בנו הקטן. מנהטן, דצמבר 2013. רויטרס
מאבטחת חוסמת את הכניסה למגדל המגורים שממנו זינק האב במנהטן, הבוקר/רויטרס

תושב העיר ניו יורק, שהסתכסך עם אשתו בשל המשמורת על בנם המשותף, השליך את הילד מגג מגדל גבוה במנהטן, וזינק אחריו אל מותו. שוטרים שהוזעקו אמש (ראשון) אל מגדל South Park Tower גילו את גופתו של האב, דמיטרי קנרייקוב בן ה-35, ושל הילד, קיריל בן השלוש, מוטלות על שתי מרפסות לצד הבניין. תושבים בבניין העידו כי הכניסה אל הגג, בקומה ה-52, לא הייתה נעולה, וכי היא שימשה לשיזוף ולצרכים שונים.

הורי הילד חיו בנפרד. האם, סווטלנה, החזיקה במשמורת על קיריל, ולאב היו זכויות ביקור. לדברי הרשויות, האב התגורר בברוקלין, בדירה שרכש עם האם בתחילת השנה. ככל הנראה הוא הגיע למנהטן במכונית, וחנה בסמוך לבניין שממנו השליך את הילד אל מותו. בבניין התגורר בעבר אחד ממכריו, אך לא ברור כיצד הוא נכנס אליו.

מחקירה ראשונה עולה כי האב אסף בבוקר את הילד מתחנת המשטרה, שנקבעה כתחנת המפגש הקבועה למפגשים המשותפים. האם הייתה אמורה לאסוף את הילד בחזרה בשעה 13:00. תושבי הבניין סיפרו כי סמוך לשעה 12:00 ראו את האב ואת הבן חולפים על פניהם, מבעד לחלון, במעופם מטה.

זה המקרה השני ב-2013 שבו הורה משליך את ילדו מבניין דירות בניו יורק. בחודש מרץ, אישה בת 44 אחזה את בנה התינוק וקפצה למותה מגובה שמונה קומות בבניין בהארלם. התינוק, בן עשרה חודשים, שרד. מכתב התאבדות אותר בביתה של האם.

בחודש ספטמבר השנה, השליך אלי גור, בן 52, את ילדיו, עדן ויהב בני השלוש והחמש, מגג בניין בן 11 קומות ברחוב אליהו ברלין שבצפון תל אביב, ואז קפץ אל מותו.

חדשות נוספות מהעולם:
חברת "פוסי ריוט" שוחררה: "החנינה נכפתה עליי"
המורדים בדמשק מאבטחים את בית הכנסת העתיק
תפנית בלחימה בלוב: לראשונה - פיגוע התאבדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully