וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות כואבת: זוג מספריים נשכח ברחמה של יולדת

אם מצרפת נחרדה לגלות כי הכאבים שמהם סבלה במשך שישה שבועות הם לא תוצאה של הניתוח הקיסרי שעברה, אלא של חפץ חד ומסוכן שהושאר בטעות בגופה. "זה לא נורמלי", אמרה בזעם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פתאום ראיתי על המסך זוג מספריים בתוך הגוף שלי". החפץ שנשכח ברחמה של היולדת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אישה מצרפת נדהמה לגלות בשבוע שעבר את הגורם לכאבים העזים שמהם סבלה בששת השבועות האחרונים, מאז עברה ניתוח קיסרי שבסופו ילדה בן בריא. האישה הגיעה בתחילת נובמבר לבית החולים האוניברסיטאי ברואן שבחבל נורמנדי, וכעבור כמה ימים השתחררה לביתה. אלא שהכאבים לא חלפו. הסיבה לכך היא לא אחרת מאשר זוג מספרי מנתחים שהושארו בטעות ברחמה.

עוד חדשות מהעולם:
זוועה בארה"ב: התעללו באישה - כדי לקבל פלייסטיישן
תפנית בלחימה בלוב: לראשונה - פיגוע התאבדות
תאילנד: מורדים מוסלמים חשודים בפיגוע משולב בדרום

"חשבתי שזה בגלל הניתוח הקיסרי", סיפרה בראיון לתחנת הרדיו RTL. רופא המשפחה שלה המליץ לה לשוב לבית החולים על מנת לבדוק באופן יסודי את מקור הכאבים. בבואה למוסד הרפואי, היא עברה סדרת צילומים – שבמהלכה התגלתה הטעות המחרידה. "פתאום ראיתי על המסך זוג מספריים בתוך הגוף שלי", שחזרה.

האם המבוהלת, מסיבה מובנת למדי, ביקשה להיפטר מהחפץ החד בהקדם האפשרי. ביום רביעי היא עברה ניתוח נוסף, שבמהלכו הוצאו המספריים מגופה. על אף ההקלה והעובדה כי הכאבים פחתו לאחר הניתוח השני, התקשתה האישה להסתיר את זעמה. "זה לא נורמלי", אמרה. לדבריה, "הרופא התנצל. לא היה לו הסבר ממשי למה שהתרחש, אבל הוא לקח אחריות". בבית החולים טענו כי ההיריון היה מסובך בגלל תיקה הרפואי של המטופלת. ככל הנראה, היא ובעלה מתכננים להגיש בימים הקרובים תלונה נגד בית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully