וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 נעצרו בחשד לאונס הילדה: "נערים מדהימים"

במהלך היום נעצרו שמונה נערים נוספים בחשד למעורבות באונס הקבוצתי של בת ה-12 במרכז הארץ. בבית הספר שבו לומד אחד הנערים קיימו שיחות עם התלמידים: "מקווים שזו רעה חולפת"

צילום: טל אנגלנדר, ערוץ 9, עריכה: טל רזניק

שמונה קטינים בני 14-12 נעצרו במהלך היום (ראשון) בחשד למעורבות באונס בת ה-12 בבית ספר במרכז הארץ. בסך הכול נעצרו במסגרת הפרשה, שפורסמה אמש לראשונה בוואלה! חדשות, 13 חשודים. מעצרם של חמישה מהחשודים הוארך אתמול והיום בבית המשפט לנוער בתל אביב.

עוד בפרשה:
חשד: אנסו בת 12 בבית ספר - וצילמו בטלפון הנייד
"הורו לילדה להתפשט ואנסו באכזריות בזה אחר זה"
אחד החשודים בחקירתו: "אמרו לי שהיא זורמת"

על פי החשד, הנערים הזמינו את הילדה לחגיגת יום ההולדת של אחד מהם, שאותה ערכו בשעות הערב בבית הספר שבו הם לומדים. הנער שעבורו אורגנה החגיגה לא לומד באותו בית ספר. בשלב מסוים, טענה הילדה, הוציאו הנערים את הטלפונים הניידים שלהם, הורו לה להתפשט, ביצעו בה מין אוראלי ואנסו אותה בזה אחר זה באכזריות. חקירת המקרה, שאירע לטענת הילדה לפני כחודש, החלה ביום חמישי לאחר שסרטון המתעד לכאורה את המעשים הגיע לידי המשטרה. לאחר שהילדה מסרה את עדותה במשטרה, נעצרו החשודים.

בבית הספר "מנסים למזער נזקים"

מדובר באחת מפרשיות האונס הגדולות בקרב קטינים שנחשפו בארץ בשנים האחרונות. גורמים בבית הספר שבו לומד אחד מהמעורבים בפרשה טענו היום כי למדו על הפרשה מכלי התקשורת, וכי כלל לא קיבלו עדכון בנושא מהמשטרה או מרשויות אחרות המעורבות בפרשה. לדברי אותם גורמים, היום התקיימו שיחות עם התלמידים בכיתות בעקבות חשיפת הפרשה, והמורים הסבירו לתלמידים על הנושא והדגישו כי החקירה נמצאת בשלביה המוקדמים.

בית הספר רושת לפני כחודשיים במצלמות, אולם לפי שעה המשטרה לא ביקשה את החומר המצולם עדיין כיוון שככל הידוע בשלב זה, המעשים לא נעשו בתחום בית הספר הזה. "אני מקווה שזו רעה חולפת", אמר אחד הגורמים בשיחה עם וואלה! חדשות. "אנחנו מנסים למזער נזקים. יש פה ילדים מדהימים".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "משרד החינוך רואה בדאגה ובחומרה את הפרשה שבה מעורבים התלמידים. המשרד פנה למשטרה כדי לקבל את הפרטים המלאים אודות המעורבים ואודות המעשה. הצוותים החינוכיים בוחנים את מעגלי הפגיעה השונים של ילדים באירוע ומתכנסים על מנת לבחון דרכי התערבות מתאימות ברמה אישית, כיתתית ובית ספרית. בהתאם לצורך, יקבלו התלמידים מענה רגשי ופסיכולוגי על ידי אנשי מקצוע ממשרד החינוך, השירות הפסיכולוגי-ייעוצי ומהעירייה. המשרד ימשיך לקיים פעילויות הסברה בנושא בצורה שיטתית ומתמשכת עם הצוותים החינוכיים ועם התלמידים באופן מותאם התפתחותית".

לפניות לכתבות:
מור שמעוני - mor.shimony@walla.com
מיכל רשף - michalresh1@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully