וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר יעקב: הוצתה מכונית ראש המועצה, יש עצורים

22.12.2013 / 12:00

שלושה חשודים נעצרו לאחר שבקבוק תבערה הושלך לעבר מכוניתו של נסים גוזלן - שהייתה ריקה באותה העת. "יכול להיות שזה קשור להתייעלות ולקיצוצים במועצה", העריך ראש המועצה

שלושה בני אדם נעצרו הלילה (ראשון) בחשד שהציתו הלילה את מכוניתו של ראש המועצה המקומית באר יעקב - נסים גוזלן. הם חשודים שהשליכו בקבוק תבערה לעבר המכונית בעת שחנתה סמוך לביתו.

מכיוון שהאירוע אירע בשעת לילה מאוחרת, אף אחד לא היה נוכח במכונית באותה העת, וכך איש לא נפגע. עם זאת, נזק קל נגרם למכונית, וחבלני משטרה הגיעו למקום כדי לבדוק שאין סיכון נוסף. אחיו של ראש המועצה וחבר נוסף שהגיעו לביתו של גוזלן, הבחינו כי מכסה המנוע של מכוניתו מתלקח. הם כיבו את השריפה והזעיקו את המשטרה.

כותרות נוספות בארץ:
"הורו לילדה להתפשט ואנסו באכזריות בזה אחר זה"
כאלף הפגינו בתל אביב: "פליטים אינם פושעים"
אלף הפגינו בתל אביב בעד לגליזציה של קנאביס

שלושת החשודים הובאו לתחנת רחובות לצורך חקירתם. מהמשטרה נמסר כי החקירה תחל בזמן הקרוב, ובהמשך היום יוחלט אם להביא אותם לדיון בהארכת מעצרם, בהתאם להתפתחויות בחקירה. בשבוע שעבר פרצה דליקה בגן ילדים במתחם גנים במועצה המקומית. בעקבות הדליקה, נגרם נזק כבד לגן. לאחר בדיקת הממצאים על ידי חוקר שריפות נקבע כי מדובר בהצתה. עד כה המשטרה לא הצליחה לגלות את המניעים להצתת הגן, ואין בידה חשודים במעשה. אחד מכיווני החקירה הנבדקים הוא שקיים קשר בין שני המקרים.

"רצו להראות שהם מסוגלים להגיע לראש המועצה עצמו"

ראש המועצה המקומית באר יעקב המשיך בשגרת חייו למרות הצתת רכבו הלילה בסמוך לביתו. במשרדו שבבניין המועצה הוא משחזר את מה שארע: "חזרתי בסביבות 23:00 ממשחק של מכבי תל אביב, החניתי את האוטו ונכנסתי הביתה. אחי וחבר שלו היו בדרכם אלי, וכשהם הגיעו הם ראו אש על מכסה המנוע. מיד קראו לי ועם צינור מים של הגינה כיבו את האש. מיד הגיעה המשטרה והחלה לטפל באירוע, ואני מבין שנעצרו כבר חשודים".

עד כה, לא ברור מה המניע לשריפה. עם זאת, ראש העיר מעלה אפשרות שקיים קשר לתהליך ההתייעלות במועצה ולחשד להצתה בגן במועצה בשבוע שעבר. "יכול להיות שזה אותם אנשים שהציתו את הגן בשבוע שעבר", העריך גוזלן, "אולי הם רצו להראות שהם מסוגלים להגיע גם לראש המועצה בעצמו. אנחנו עוברים בשישים הימים האחרונים תהליך התייעלות, ואנו עסוקים בקיצוצים ופיטורים של חלק מעובדי המועצה. בנוסף, אנו גם עורכים מכרזים חדשים כדי להתייעל ולחסוך. יכול להיות שזה קשור לעניין".

לוואלה! חדשות נודע כי אחד העצורים בחשד למעורבות במעשה הוא עובד מועצה זוטר. ראש המועצה איחל למשטרה "שיצליחו בעבודתם וגם בחקירה הזו. הם פעלו בצורה בלתי רגילה ואני מאמין שהם יחקרו את החשדות כמו שצריך".

למרות ההצתה, ראש העיר אמר כי הוא לא חושש "וממשיך כרגיל". עוד טען כי המעשה לא יבלום את ההתקדמות בתכנית ההתייעלות. "עדכנו את המשטרה שיכול להיות שתהליך יוביל לתגובות כאלה", הוסיף.

ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן. באדיבות המצולמים
"ממשיך כרגיל". ראש המועצה, ניסים גוזלן/באדיבות המצולמים

לפני כמה שבועות, נעצר צעיר בן 25 בחשד שאחראי לגל שריפות שאירעו במרכז חולון, בעיקר בחדרי מדרגות ובכניסות לבניינים, מאז חג פסח האחרון. במשטרה הבינו שמדובר בפירומן שפועל בעיר, אלרח ארבעה מקרי שריפה במהלך יום אחד. "חיפשתי דרך להוציא את הזעם", אמר לחוקרים. במזל לא היו נפגעים בנפש בשריפות.

כמו כן, מכוניתו של קאדי - שופט בבית דין מוסלמי - הוצתה ביפו לפני כחודש. סמוך לשעה 2:30 התקבל במשטרה דיווח מכונית מסוג יונדאי העולה באש ברחוב יוסף כץ בעיר, אז התברר כי כלי הרכב שייך לשופט בבית דין השרעי ביפו. עדי ראייה דיווחו על כלי רכב שנמלט מהמקום בעת האירוע. טרם נעצרו חשודים בחשד להצתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully