וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח על פצצות בהרווארד – כדי להתחמק מבחינה

19.12.2013 / 3:54

אלדו קים, סטודנט לפסיכולוגיה באוניברסיטה היוקרתית, גרם לבהלה רבתי ולפינוי הקמפוס כשהמליץ "לפעול בזריזות". הוא הודה והורחק מהמוסד, ועלול להישלח למאסר של עד 5 שנים

שוטרים הגיעו לאוניברסיטת הרווארד בעקבות דיווח שווא על פצצות בכמה בניינים. קיימברידג', מסצ'וסטס, 16 בדצמבר 2013. AP
הסטודנט יורשה לשוב עם ליווי כדי לאסוף את חפציו. כוחות הביטחון בקמפוס, ביום שני/AP

הלך רחוק מדי עם חרדת הבחינות? אלדו קים, סטודנט לפסיכולוגיה מאוניברסיטת הרווארד בארצות הברית, גרם לבהלה רבה ולפינוים של ארבעה בניינים במוסד האקדמי, לאחר שמסר הודעת שווא על פצצה כדי למנוע את קיומה של בחינה חשובה.

ארבעה בניינים, בהם כיתות לימוד ומבני מגורים, פונו ביום שני האחרון בעקבות הודעת דואר אלקטרוני ששלח קים בן ה-20 לתחנת המשטרה הממוקמת באוניברסיטה, וכן לכמה מנהלים ולעיתון של המוסד האקדמי. בהודעה נכתב כי מוטב "לפעול בזריזות לפני שהן יתפוצצו".

אתמול (רביעי) שוחרר קים בערבות של מאה אלף דולרים על ידי השופטת הפדרלית ג'ודית דין מבוסטון, לאחר שלטענת החוקרים הודה במעשה. אם יורשע, הוא עלול להישלח לתקופת מאסר של עד חמש שנים, שלוש שנות מאסר על תנאי וקנס של עד 250 אלף דולרים. עם שחרורו בערבות, הורתה השופטת על הרחקתו של קים מהקמפוס היוקרתי. היא התירה לו לשוב לשם רק באישור האוניברסיטה ובליווי של אדם נוסף, וזאת על מנת לאסוף את חפציו.

בשני בלילה, כמה שעות אחרי פינוים של ארבעת הבניינים, איתר חוקר של לשכת החקירות הפדרלית (FBI) את קים בחדרו במעונות הסטודנטים. קים הוא אזרח אמריקני ממוצא קוריאני, הנמצא כעת בשנתו השנייה ללימודים. עדיין לא ברור מה יעלה בגורל לימודיו. אחותו ודודו שהגיעו לדיון בבית המשפט ונדרשו לשלם את דמי הערבות כדי לשחררו סירבו לשוחח עם כתבים.

עוד חדשות מהעולם:
פריז: אבטחה לאחיינו של קים שכינה אותו "דיקטטור"
יועצים לממשל אובמה: יש לשנות את מדיניות הריגול
הפרלמנט הרוסי אישר חנינה לבנות "פוסי ריוט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully