וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבו פוחלץ בשווי 250 אלף דולר, ונעצרו בגלל "סלפי"

תלמידים בלוס אנג'לס החליטו להשתלט על אחוזת פאר שבעליה נסע, וקיימו שם מסיבה. במהלכה, פרצו לבית וגנבו רכוש בשווי מיליון דולרים. הם נעצרו אחרי שפרסמו תמונות מהחגיגה

את המסיבה הזו הם לא ישכחו: 16 נערים נעצרו בחשד שפרצו לאחוזה בלוס אנג'לס בחודש שעבר וגנבו משם פריטי אומנות וביגוד בשווי של לא פחות ממיליון דולרים – כך דווח בערוץ המקומי KTLA. בין הפריטים שנגנבו, פוחלץ של נמר בשווי 250 אלף דולרים, ושריון מימי הביניים.

לאחר שקבוצת תלמידי תיכון הבחינו כי בעל הבית המולטי-מיליונר לא נמצא, הם פרסמו בטוויטר כי יקיימו מסיבה בחצר האחוזה, במהלכה, לדברי חוקרי המשטרה, פרצו הנערים לבית. "הם לקחו הכל מרגע שפרצו למקום", סיפר אחד השוטרים, "מרגע שנכנסו, הם אמרו, 'זה כיף'". הנערים לקחו גם ציוד צלילה, פסלים, חליפות של ורסאצ'ה, ומוצרי אלקטרוניקה.

עוד בעולם:
חשבתם שאצלנו סוער? בנורבגיה אנשים עפים ברחוב
מה עשו השוטרים שהוציא את מלכת אנגליה מדעתה?
מפחיד: צפו מה קורה כששלג נמס נופל מהגגות

הרכוש שנגנב בידי תלמידים במהלך מסיבה באחוזה בלוס אנג'לס. AP, AP
חלק מהציוד שנגנב, בשווי מיליון דולרים, לאחר שנתפס על ידי המשטרה/AP, AP

אלא שהתלמידים הפוחזים מיהרו לצלם את עצמם, חלקם עם הרכוש הגנוב, ולהעלות לחשבונות הטוויטר שלהם. "הם ממש התלהבו מהמסיבה, צילמו את עצמם בתוך האחוזה וכשהם סוחבים חלק מהרכוש הגנוב", מסר במסיבת עיתונאים בכיר במשטרה המקומית. עוד נמסר מהמשטרה כי אחד מהנערים אסף דמי כניסה במסיבה – שנכחו בה כמאה ילדים.

בתום חקירה שארכה כשבועיים, נעצרו הצעירים, בני 15-18, בהם בנות ובנים, בחשד לגניבה והסגת גבול. ניקולס קונץ, אחד החשודים, אמר: "זו הייתה טעות, זה לא היה צריך לקרות. אני רוצה להתנצל ממש בפני בעל הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully