וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן רביעי לסופה: גופות צעירים מרהט אותרו בדרום

רמי שני

14.12.2013 / 16:56

הצעירים, שגופותיהם נמצאו בנחל צאלים, נעדרו מאז יצאו לטייל באזור מדבר יהודה. הבוקר נספה תינוק בשריפה שפרצה בביתו בלוד, ואתמול נהרג תושב ראשון לציון בנפילה מגג ביתו

צילום: מור שאולי, יוסי אלי, חברת החשמל, משטרת ישראל, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

קורבן רביעי מאז החלה סערת מזג האוויר: גופותיהם של שני צעירים מרהט שנעדרו מאז יום רביעי נמצאו אחר הצהריים (שבת) באתר עין נמר בנחל צאלים. את הגופות מצאו בני משפחה שערכו חיפושים באזור, בשיתוף עם כוחות שהגיעו למקום. שני הצעירים יצאו באמצע השבוע עם רכב שטח לאזור מדבר יהודה, ובימים האחרונים ניסו יחידות חילוץ וכוחות גדולים של צבא ומשטרה לעלות על עקבותיהם. יצוין כי זיהוי הגופות איננו ודאי עדיין.

עוד על סערת מזג האוויר:
נגמ"שים פורצים את הדרך: "נגיע ליישובים המבודדים"
בבית ג'אן מחכים לסיוע: "יולדת צרחה שעתיים בשלג"
לא להאמין: סקי ברחובות ירושלים המושלגת. צפו

נחל צאלים. דצמבר 2013. דייב בוימוביץ'
גופת הצעיר נמצאה בעין נמר. נחל צאלים מוצף, שלשום/דייב בוימוביץ'

מוקדם יותר גבה מזג האוויר את חייו של עוביידה עלאן, תינוק בן שנה וחודש, שנספה בשריפה שפרצה בביתו בלוד, ככל הנראה בעקבות תנור שפעל במקום. בני משפחתו של הפעוט סיפרו הבוקר כי נאבקו בלהבות כדי להצילו, אך לא הצליחו לחלצו מהאש לפני שאיבד את הכרתו ומת. השריפה פרצה בדירה בקומה השלישית בבניין בשכונת רמת אשכול בעיר, ומחקירה ראשונה של כוחות הכיבוי עולה כי מקור האש היה בתנור ספירלה שהושאר דולק ללא השגחה בחדרו של התינוק. להורים שני ילדים נוספים, בני שלוש ובני שנתיים. המשפחה עברה ללוד בחודש אוגוסט, אחרי שהאב, בן 32, החל לעבוד באזור התעשייה עטרות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אסון בלוד: תינוק כבן שנה נספה משריפה שפרצה בחדרו. אבי כהן
תינוק בן שנה וחודש נספה התנור שהצית את השריפה בלוד/אבי כהן

אתמול בערב היה זה תושב ראשון לציון בשנות ה-30 לחייו שנהרג בנפילה מגג ביתו בעת שעלה על סולם כדי לתקן נזילה בצינור. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. יוני טבקמן, פרמדיק מד"א שהוזעק למקום סיפר שכאשר הצוות הגיע למקום הוא גילה את הגבר מחוסר הכרה ושכנה שביצעה בו החייאה. "המשכנו בפעולות ההחייאה למעלה מחצי שעה, אך לבסוף נאלצנו לקבוע את מותו", סיפר. ורד, שכנתו של ההרוג, אמרה כי "מדובר במשפחה ממש מקסימה, יש להם שלוש בנות. הם שכנים טובים, הוא דאג לנו ואנחנו דאגנו לו, ממש כמו משפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully