וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כ-80 אלף עטלפים פשטו על עיר באוסטרליה

העיר צ'ארטר טאוורס הקצתה מסוקים, מכונות עשן ואפילו תותחים כדי להילחם בפולשים המעופפים. רוב התושבים נחושים לגרש אותם, אבל יש גם מי שדואג: "הם עלולים למות"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

מסוקים מתיזי מים, ירי פגזים, מכונות עשן, וצינורות מים – אלה האמצעים שנוקטת בימים האחרונים עיר שלווה באוסטרליה נגד אויבים חדשים: כ-80 אלף עטלפים שמסיבה לא ברורה פשטו עליה. התושבים בעיר צ'ארטרס טאוורס במחוז קווינסלנד ככל הנראה לא יקראו לגיבור העל באטמן כדי להציל אותם מהמכה הזאת, אבל גם בלעדיו הם נחושים לנצח אותה.

עוד כותרות מאוסטרליה:
צפו: עיטם "גנב" מצלמה נסתרת – וצילם
"עולם אבוד": 3 בעלי חיים חדשים התגלו באוסטרליה
צפו בנחש הארסי שזחל לשמשת המכונית

במעבדתו של פרופ' נחום אולנובקסי, חוקר ניווט בעטלפים במכון ויצמן למדע. דרור עינב
לא בורחים בקלות. עטלפים/דרור עינב

"הם מטילים צואה מלמעלה, זה נופל בחצרות, על המכוניות", סיפר אחד התושבים בייאוש. "זה מצחין ומסריח. יש ימים שזה בלתי נסבל עד שאי אפשר לפתוח את הדלת", התלוננה תושבת אחרת. בשיאם של ניסיונות ההדברה, התושבים אפילו נהנו ממופע זיקוקים שנועד להבריח את האורחים הלא רצויים.

למרות המטרד שנלווה ללהקת העטלפים הענקית, יש גם מי שדואג ליונקים המעופפים: "אין להם אפשרות לעוף מכאן, הם לא יכולים להציל את הצאצאים שלהם", אמרה תושבת מודאגת. "הם פשוט נמצאים על הקרקע, הם כנראה פצועים והם עלולים למות". מועצת העיר הסבירה את האמצעים הדרסטיים שנקטה בכך שאמצעים מתונים יותר פשוט לא הצליחו לגרש את העטלפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully