וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרמוניות, כפפות ושקיות חימום: צה"ל מוכן לסערה

11.12.2013 / 17:20

החיילים בבסיסים ובמוצבים יכולים להיות רגועים: אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה מוכן לחורף, וסיפק כמות גדולה של אמצעי חימום לאלה שאמונים על ביטחוננו. "לאף אחד לא יהיה קר"

צילום: דניאל בוק, אבי כהן, דוד קורן, עומר מירון, שי מכלוף, בית-ספר שדה כפר עציון עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

הסופה הגדולה כבר נותנת אותותיה, וגם בצה"ל כבר נערכו כדי להתמודד עמה: בכל הנוגע לאספקת ציוד חורף לחיילים, הכינו באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה את הפריטים המחממים הבולטים שבידי הצבא. מדובר כמובן בכמויות גדולות של חרמוניות, חליפות סערה, לבני חורף וכפפות. בנוסף, החל מהיום יחולקו ליחידות הלוחמות השונות 200 אלף שקיות חימום.

עוד על הסערה הגדולה:
הסערה: 112 מ"מ גשם בתל מונד, שלג כבד בחרמון
"קור נדיר": היערכות שיא לקראת סוף שבוע סוער במיוחד
כך תשרדו את הסערה המתקרבת

החורף בדרך: שלג בחרמון, גשם ברחבי הארץ. עומר מירון
חיילים משתובבים בשלג בחרמון, שבוע שעבר/עומר מירון

ראש ענף רכש במרכז הציוד, סגן-אלוף רינת אבני, הסבירה כי ההיערכות לחורף בצבא החלה כבר לפני כמה חודשים באמצעות רכש של מלח להפשרת שלג עבור פיקוד הצפון, בדגש על אתר החרמון ופיקוד המרכז, וזאת לצורך פינוי צירים מרכזיים העלולים להיחסם. "החרמוניות וחליפות הסערה נותרו להיטים בקרב החיילים", סיפרה סא"ל אבני, וחשפה כי בצבא יודעים זאת "כי הם נגנבים". "לגבי מעיל דובון", היא הוסיפה, "אין שינוי. אנחנו מחלקים אותם עם הגיוס וחלקם משמש כבגדי עבודה. החידוש הוא שבנות יכולות החל מהיום לחתום ביחידות השונות על סוודר שחלוקתו הופסקה בשנת 2008". "לאף חייל לא יהיה קר", הבטיחה אבני, והדגישה כי אם "יהיו תקלות בדרך נדע להתגבר עליהן". יחד עם הציוד החורפי הבסיסי שמספק הצבא, תוכל כל יחידה לפנות לספקים אזרחיים ולרכוש מכספי היחידה מעילי פליז איכותיים או מחממי צוואר מיוחדים עבור החיילים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

יחידת החיזוי של הסלבס

ככלל, בצבא נערכים להתמודד עם מזג האוויר הקיצוני עד ליום ראשון הקרוב. לצד הערכות השירות המטארולוגי האזרחי, נשענים בצה"ל על יחידת המטאורולוגיה של חיל האוויר, בראשות סגן-אלוף ערן בז'ה. היחידה המוערכת, שהיוותה קרקע פורייה לצמיחתם של כמה חזאים בולטים ומפורסמים, כדוגמת דני רופ, חלי סלוצקי, דני דויטש, אלעד זוהר ואילנית אלדר, מפיקה נתונים במשך 24 שעות ביממה עבור טייסי חיל האוויר ושאר הצבא כדי לשפר את היכולת המבצעית של היחידות השונות. היחידה מתריעה מפני מערכות משמעותיות של מזג אוויר, סופות, ערפל, ורוח חזקה. המידע נאסף באמצעות תמונות לוויין, מכ"ם גשם, סנסורים ומודל נתונים מטאורולוגי בינלאומי. לטענתו של סא"ל בז'ה, לפחות טייסי חיל האוויר יכולים להיות רגועים לקראת הסופה העזה. "טייסי הקרב יודעים לטוס בתנאים מורכבים", הוא הבהיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חיילי צה"ל בחרמון, היום/מערכת וואלה, צילום מסך
שלג יורד בהר החרמון. דצמבר 2013. דרור עינב
שלג יורד בהר החרמון. דצמבר 2013/דרור עינב
שלג יורד בהר החרמון. דצמבר 2013. דרור עינב
החרמון, היום/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully