וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינוי סיני: התאבד לאחר 5 שעות של קניות עם חברתו

עדי ראייה סיפרו שהגבר ביקש לשוב הביתה, אך האישה הייתה נחושה להגיע לחנות נוספת. בתגובה – קפץ הגבר מהקומה השביעית. "היא האשימה אותו שקלקל את רוח החג"

מסעות הקניות שלפני חג המולד יכולים להיות מתישים, אבל בקניון במזרח סין הוא גבה מחיר גבוה במיוחד. רשת CCTV הסינית דיווחה היום (שני) כי טאו הסיאאו, בן 38, קפץ אל מותו מקומה גבוהה בקניון במחוז ג'יאנגסו, לאחר ויכוח עם בת זוגו. לדברי עדי ראייה, בת הזוג ביקשה מטאו שייכנס עמה "רק לעוד חנות אחת".

עוד כותרות מעניינות מהעולם:
צפו: מפולת שלגים באלפים קוברת יעלי הרים
צפו: מטוסים נאבקים בסערה - ולא מצליחים לנחות
רוסיה: נפגע ממכונית, התעופף באוויר - ושרד

קניון. ShutterStock
הגבר השליך את שקיות הקניות על הריצפה - וקפץ אל מותו/ShutterStock

ככל הנראה, בני הזוג היו בעיצומו של מסע קניות שארך לא פחות מחמש שעות, כאשר טאו החליט שהגיע הזמן לשוב לביתם. עדי הראייה סיפרו שהוא ניסה לשכנע את חברתו וטען שכבר יש להם יותר שקיות משהם יכולים לסחוב, אך היא הייתה נחושה להגיע לחנות נעליים שבה התקיימה מכירה מיוחדת. "היא האשימה אותו שהוא מקלקל את רוח החג", אמר אחד מעדי הראייה. "זה היה ויכוח מאוד לוהט".

הוויכוח הגיע לקיצו כאשר טאו השליך את השקיות שהיו בידיו לרצפה וקפץ ממרפסת הקניון בקומה השביעית בה עמדו היישר אל קומת הקרקע. צוותי החירום הגיעו למקום במהרה, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו של הגבר. דובר הקניון דיווח כי איש לא נפגע מנפילת הגבר. "זה מקרה מאוד טראגי", אמר, "אך זה ידוע שהתקופה הזאת בשנה יכולה להיות מאוד לחוצה עבור אנשים רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully