וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דודו של קים ביצע מעשים המביכים את הדמיון"

בקוריאה הצפונית דווח כי הדוד המודח "גרם נזק עצום למפלגה ולמהפכה" במעשי שחיתות, רדיפת שמלות ושימוש בסמים. מסתמן: הקורבן הבא – הדודה החולה, הדיכאונית והאלכוהוליסטית

אחרי ההדחה מגיע ההסבר: סוכנות הידיעות של קוריאה הצפונית דיווחה אמש (ראשון) כי ג'אנג סונג תאק, דודו של השליט קים ג'ונג-און, ומקורביו "ביצעו מעשים פליליים המביכים את הדמיון וגרמו נזק עצום למפלגה שלנו ולמהפכה".

הסוכנות הרשמית של המדינה המסוגרת דיווחה על הפגישה שקיימה הלשכה הפוליטית של מפלגת הפועלים, שאותה ניהל קים. בפגישה הוחלט להדיח את הדוד ג'אנג מכל תפקידיו ולגרשו ממפלגת הפועלים בשל סדרת מעשים שביצע לכאורה, ובהם "ניהול כושל של המערכת הפיננסית של המדינה, שחיתות, רדיפת שמלות ושימוש באלכוהול ובסמים".

עוד על המתרחש במדינה המבודדת בעולם:
האמריקני שהוחזק בצפון קוריאה שוחרר: "מרגיש טוב"
"80 צפון קוריאנים הוצאו להורג כי צפו בטלוויזיה"
מחנות הכליאה בקוריאה הצפונית: "אונס ורצח אכזרי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקורבן הבא של טיהור הצמרת? הדודה קים קיונג-הוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם לא די בטלטלה האחרונה שאחראי לה הרודן הצעיר, כעת ייתכן כי דמות חזקה נוספת במשפחה תמצא את עצמה הרחק ממושכות השלטון. בסוף השבוע ציטט ה"טלגרף" הבריטי דיווחים מקוריאה הדרומית, ולפיהם הדודה קים קיונג-הוי עלולה להיות הקורבן הבא של הטיהור שמבצע שליט קוריאה הצפונית בגוורדיה הוותיקה.

לפי הדיווח, הדודה - אחותו של הרודן הקודם קים ג'ונג-איל ואשתו של ג'אנג המודח - נאבקת במחלת הסרטן, מכורה לאלכוהול וסובלת מדיכאון מאז התאבדותה של בתה בשנת 2006.

קים קיונג-הוי היא בתו של קים איל-סונג, מייסד האומה, ונחשבה עד לא מזמן לבלתי-פגיעה. הדחתה, שנועדה לפי הדיווח לפנות את כיסאה לאחותו של קים, עלולה להצית מחדש מאבקי כוחות במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully