וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לחיזבאללה: "בכיר נהרג בקרב בסוריה"

8.12.2013 / 19:56

עלי בזי, תושב הכפר בינת ג'בל הסמוך לגבול הישראלי נהרג בימים האחרונים בקרב ליד הבירה דמשק בסוריה. עוד דווח, כי כ-50 לוחמים שיעים נהרגו בקרבות ליד חומס

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

(צפו: בכיר בחיזבאללה חוסל בשבוע שעבר)

עוד בכיר חיזבאללה נהרג: אתרים המקורבים לארגון השיעי מדווחים היום (ראשון) כי עלי בזי, בכיר בארגון, נהרג במהלך הלחימה בסוריה. בזי, תושב הכפר בינת ג'בל הסמוך לגבול הישראלי נהרג בימים האחרונים בקרבות ליד דמשק. לפי הדיווח, בזי יובא למנוחות מחר בעיר החוף צידון. בדיווחים אחרים נמסר כי לפחות 50 פעילים בחיזבאללה ובקרב מליציות עיראקיות שיעיות נהרגו ביממה האחרונה בקרבות באזור א-נבכ וקלמון, בין דמשק וחומס.

מכה אחר מכה לחיזבאללה - כל הכותרות:
בכיר חיזבאללה חוסל בביירות: "ישראל אשמה"
חיסול בכיר חיזבאללה: הראיות מובילות לישראל / פרשנות
חיזבאללה מבטיח לנקום את חיסול לקיס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייקבר בצידון. בזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום רביעי שעבר, חוסל מחוץ לביתו בביירות חסן א-לקיס, אחד מבכירי הארגון שהיה אמון על הפיתוח במערך הרקטות של הארגון ועל פיתוח אמצעי לחימה טכנולוגיים מתקדמים. א-לקיס, כך על פי הדיווחים בלבנון, ספג לא פחות מחמש יריות בראשו ובפלג גופו העליון כשחנה את רכבו מתחת לביתו ברובע הדאחייה של חיזבאללה בבירה הלבנונית.

על פי פרסומים בלבנון, ישראל ניסתה לחסל את א-לקיס כבר בשנת 2006 במהלך מלחמת לבנון השנייה, אך נכשלה. בתקרית הפציצו מטוסים ישראליים את ביתו של א-לקיס, שבאותה שעה לא נכח במקום. בנו של בכיר חיזבאללה נהרג באותה תקיפה. ארגון המכנה את עצמו "חופשיי הסונה בבעלבק" לקח אחריות על חיסול א-לקיס.

שלא כהרגלו, מיהר חיזבאללה להאשים את "האויב הישראלי" שניסה פעמים רבות בעבר לחסל את א-לקיס - אשר הצטרף לארגון כבר בנערותו. "האויב יישא במלוא האחריות על הפשע הפחדני הזה, ועל הניסיונות החוזרים ונשנים לפגוע בראשי חיזבאללה", נכתב בהודעה. סגן שר החוץ האיראני האשים אף הוא את ישראל בחיסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully