וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים הקטנים חיכו ליסמין ולא ידעו שהיא מתה

4.12.2013 / 13:59

בקיבוץ מצפה שלם שליד ים המלח מתקשים להיפרד מיסמין שמשון שנהרגה אתמול בתאונה. "אימא מסורה וחיוך מהלך", סיפרה חברתה. המשטרה: התאונה נגרמה ממהירות גבוהה לתנאי הדרך

במצפה שלם, הקיבוץ הקטן שלמרגלות ים המלח, מתקשים לעכל את מותה של תושבת המקום יסמין שמשון – שנהרגה אתמול בתאונת דרכים לא רחוק מהיישוב. בקיבוץ ידעו לספר על אישה חמה ואם מסורה שקיפחה את חייה על הכביש העקלקל – שעה שילדיה הקטנים ממתינים לה. היא הובאה בצהריים (רביעי) לקבורה בבית העלמין האזורי אשקלון. "חיכינו כל ההורים שהילדים יחזרו מפעילות ויסמין לא הייתה איתנו", סיפרה חברתה לקיבוץ, נועה. "יסמין לא הגיעה לאסוף את ילדיה, בני חמש ושנתיים, וגם לא ענתה בסלולרי. שעה קלה מאוחר יותר כבר כולם קיבלו את ההודעה שהיא נהרגה בתאונה הקשה".

עוד בערוץ החדשות:
חיסול בכיר חיזבאללה: הראיות מובילות לישראל
רצח החייל עדן אטיאס: 6 חשודים נוספים נעצרו
הטבות לחד-מיניים: קרב בין הבית היהודי ליש עתיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמשון וילדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקיבוץ בעל ההווי הקהילתי מתגוררים כמאתיים תושבים, שרובם ככולם מכירים היטב זה את זה. "יסמין, בעלה והילדים הגיעו לקיבוץ לפני כשנה, ובמקום כזה זו מכה מאוד קשה. אנחנו פה כמו משפחה - אנשים פה ממש אחד בשביל השני וזה לא פשוט בכלל", אמרה אחת החברות. היא סיפרה על דמותה של יסמין ואמרה: "היא פשוט חיוך מהלך, כל הזמן עם חיוך על הפנים. הבנים שלנו לומדים פחות או יותר באותם גנים, כך שהיה לנו קשר יומיומי. היא הייתה אישה טובה מאוד, דואגת ואימא מסורה מעל ומעבר. אישה קלילה, חכמה ומצחיקה. רק דברים טובים אפשר להגיד עליה וזה אסון עבור כולנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב של שמשון התנגש באוטובוס. זירת התאונה, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

התאונה אירעה אתמול בשעה 15:20 כאשר רכבה של שמשון בת ה-31 שהייתה בדרכה דרומה לכיוון עין גדי התנגש ברכב מזדה שהגיע מדרום. תוך כדי סחרור מהפגיעה, התנגשה שמשון באוטובוס ילדים מאזור גדרה שחזר מטיול. חקירת משטרת התנועה מעלה בשלב זה כי שמשון סטתה ככל הנראה מנתיבה מסיבה לא ברורה וכי על אף שהפגיעה הראשונית לא הייתה חמורה, זו השנייה – באוטובוס, הייתה הקטלנית. "מדובר בכביש עם הרבה עקומות חדות יחסית וככל הנראה התאונה נגרמה ממהירות לא מתאימה לתנאי הדרך", אמר קצין הבוחנים של מחוז שי, פקד צביקה מוזס. בתאונה נפצעו 22 בני אדם באורח קל, רובם מהאוטובוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטייה מהנתיב הובילה להתנגשות הקטלנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully