וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סרסרו ב-7 נערות דתיות וחרדיות מהצפון

4.12.2013 / 12:59

הודות למידע מודיעיני, נעצרו שלושה חשודים בחשד שניצלו את מצוקתן של נערות בנות 16-14 מאחת הערים בצפון, ושילמו להן תמורת יחסי מין. הם אף הדיחו אותן לשימוש בסמים

בתום חקירה סמויה שנמשכה כמה חודשים, נעצרו היום (רביעי) שלושה צעירים תושבי הצפון בחשד שסרסרו בנערות בנות 14 עד 16, ואף הדיחו אותן לשימוש בסמים ובאלכוהול.

מפרטי הפרשה החמורה שנחשפה עולה כי שלושת החשודים, בני 19, 20 ו-21, ניצלו את מצבן הכלכלי הקשה של כמה נערות מסורתיות, דתיות וחרדיות המתגוררות באחת הערים בצפון. שניים מהחשודים נעצרו כבר ביום שני ומעצרם הוארך עד ליום ראשון הקרוב וחשוד שלישי הובא היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

מפקד ימ"ר צפון, ניצב-משנה משה כהן, סיפר כי החקירה החלה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע מאדם המקורב לאחת הנערות וכי עד כה העידו שבע נערות בסך הכל. עוד הוסיף נצ"מ כהן כי צפויים מעצרים נוספים, ביניהם גם של גברים מבוגרים ובעלי משפחות. "במהלך החודשים שחלפו זימנו את הנערות לחקירה ובהמשך התווספו נערות נוספות שכולן נוצלו בשל מצוקתן הכלכלית", סיפר.

על פי החשד, שיטת הפעולה של החשודים הייתה לאתר נערה מעוטת יכולת ברחוב, לעיתים מקבצת נדבות, וליצור עמה קשר. אחרי שהחשוד היה רוכש את אמונה, בין היתר באמצעות קניית בגדים ומזון - הוא היה משיג את מספר הטלפון שלה. "בהמשך הוא היה לוקח אותה לחורשה ושם מבצע איתה אקט מיני".

בהמשך, כך עולה מהחקירה, צירפו החשודים למפגשים המיניים גם את חבריהם - ולצד זאת גם הנערות נהגו "להזמין" חברות שהיו אף הן במצוקה. במהלך המפגשים הודחו הנערות לשימוש בסמים ולשתיית אלכוהול ובהמשך קיבלו תשלום בתמורה לקיום יחסי מין עם החשודים. הנערות שנחקרו אמרו כי יחסי המין בוצעו בהסכמה מלאה והחשודים שנעצרו עד כה אישרו אמנם כי הם מכירים את הנערות, אך לא הודו בעבירות המיוחסות להם.

עוד בנושא:
אישום: שוטר דרש בחזרה את הכסף ששילם לפרוצה
פלסטיני שידל לזנות חבורת נערים מבני ברק
האומץ לדבר על גילוי המיניות של נערות דתיות

  • עוד באותו נושא:
  • זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully