וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש שנות מאסר לכוכב הבולשוי שגרם לתקיפת מנהלו

תקיפת המנהל האומנותי בחומצה גרמה לאבדן רוב ראייתו ועוררה סערה במוסקבה לפני כשנה. הרקדן פאבל דמיטריצ'נקו הודה לבסוף בכך ששלח אדם "רק" לחבוט באפו

סוף לפרשה שהסעירה את מוסקבה: רקדן הבלט פאבל דמיטריצ'נקו הורשע היום (שלישי) בכך ששלח אדם לפגוע בפני המנהל האמנותי של בלט הבולשוי לפני כשנה. הרקדן, שככל הנראה ביקש לנקום בסרגיי פילין על כך שלא נתן לזוגתו תפקידים משמעותיים, נשלח לשש שנות מאסר. כתוצאה מהמעשה של דמיטריצ'נקו, הגיע האסיר המשוחרר יורי זרוצקי לרחוב מגוריו של פילין, שפך חומצה בפניו וגרם לפגיעה אנושה בראייתו.

השופטת ילנה מקסימובה קיבלה את טענתו של כוכב הבלט שהודה בכך ששלח אסיר לשעבר "רק" להכות את פילין באפו, ולכן גזרה עליו שש שנות מאסר במקום תשע השנים שדרשה התביעה. על שותפו לפשע זרוצקי נגזרו עשר שנות מאסר ועל אנדריי ליפאטוב שהסיע אותו למקום האירוע נגזרו ארבע שנות מאסר. עורכי דינם אמרו כי יערערו על העונשים.

עוד על הסערה בבולשוי:
המנהל האומנותי הותקף בחומצה
כוכב הבלט הודה שעמד מאחורי התקיפה

תיאטרון הבולשוי במוסקבה. AP
הכל בגלל מלחמה על תפקידים. תיאטרון הבולשוי/AP

דמיטריצ'נקו, בסוף שנות ה-20 לחייו, נולד במוסקבה למשפחת רקדנים. הוא התקבל לתיאטרון הבולשוי לפני 12 שנים וטרם מעצרו, היה אמור להשתתף בהפקה של "היפיפייה הנרדמת". אחד מעוזריו של פילין אמר כי הרקדן נהג להזדהות עמוקות עם הדמויות אותן גילם. "הדמיטריצ'נקו הזה תמיד איים על כולם כאילו שהוא באמת היה איוון האיום", אמר "זה היה מסוג התפקידים שהוא גילם בתענוג עמוק ונראה לעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully