וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: כוכב הבלט הודה שארגן תקיפת המנהל בחומצה

6.3.2013 / 21:12

פאבל דמיטריצ'נקו הודה ששלח אדם לשפוך חומצה בפני המנהל האמנותי, ככל הנראה משום שלא נתן תפקידים מובילים לחברתו. החשוד עצמו דווקא זכה לתפקידים - בעיקר כנבל

נבל על הבמה – וכנראה גם במציאות: רקדן בבלט הבולשוי הרוסי, שנהג לגלם דמויות מרושעות בהופעותיו, הודה כי הוא זה שעמד מאחורי תקיפתו של המנהל האומנותי של הבלט, משום שלא הציב את בת זוגו בתפקידים משמעותיים בבלט. המשטרה במוסקבה עצרה אתמול (שלישי) את החשוד, פאבל דמיטריצ'נקו, שגילם בין היתר את הרודן רע הלב "איוון האיום" ב"אגם הברבורים".

פאבל דמיטריצ'נקו, החשוד בתקיפת מנהל הבולשוי, בתפקיד "איוון האיום". רויטרס
"הזדהה עם הדמויות שגילם". דמיטריצ'נקו בתפקיד "איוון האיום"/רויטרס

המשטרה במוסקבה הציגה סרטון וידאו מחדר החקירות, בו נראה הרקדן מודה כי הוא זה ששלח אדם אחר לשפוך חומצה בפניו של המנהל האומנותי, סרגיי פילין, בינואר האחרון. "אני ארגנתי את התקיפה הזאת, אבל לא התכוונתי שהיא תהיה כה חמורה", אמר דמיטריצ'נקו כשהוא נראה כחוש ומותש. שני גברים נוספים הודו כי היו מעורבים בתקיפה: יורי זארוצקי הודה כי הוא זה ששפך את החומצה בפניו של פילין כשפניו מכוסות, ואנדריי ליפאטוב אמר כי הוא זה שהמתין לתוקף במכונית וסייע לו להימלט.

דמיטריצ'נקו לא הוקלט כשהוא מנמק את הסיבות לתקיפה, אך מקור בבולשוי אישר את הדיווחים בתקשורת לפיהם הוא כעס על כך שבת זוגו, הבלרינה אנצלינה וורונצובה, לא קיבלה תפקידים מובילים, בהם גם התפקיד הראשי ב"אגם הברבורים". "זה נכון שפילין דחק את וורונצובה, אבל זאת ממש לא סיבה לשפוך חומצה בפניו של מישהו", אמר המקור.

פילין, שנכווה קשות בפניו, החלים בינתיים וצפוי לחזור בקרוב לעבודתו. דמיטריצ'נקו, בסוף שנות ה-20 לחייו, נולד במוסקבה למשפחת רקדנים. הוא התקבל לתיאטרון הבולשוי לפני 11 שנים והיה אמור להשתתף החודש בהפקה של "היפיפייה הנרדמת". אחד מעוזריו של פילין אמר כי הרקדן נהג להזדהות עמוקות עם הדמויות אותן גילם. "הדמיטריצ'נקו הזה תמיד איים על כולם כאילו שהוא באמת היה איוון האיום", אמר "זה היה מסוג התפקידים שהוא גילם בתענוג עמוק ונראה לעין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully