וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מסיבת ריקודים בקולומביה הפכה למרחץ דמים

מצלמות האבטחה במועדון בעיר קאלי תיעדו 3 חמושים מתפרצים לרחבת הריקודים ויורים ללא הבחנה בחוגגים. כתוצאה מהירי נהרגו 8 בני אדם. התקרית אירעה על רקע סכסוך עבריינים

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

דם על רחבת הריקודים: מצלמות האבטחה במועדון בעיר קאלי שבמערב קולומביה תיעדו בחודש שעבר רגע מצמרר שבו שלושה חמושים מתפרצים למסיבה שנערכה במקום ופותחים באש על קהל החוגגים המבועתים. כתוצאה מהירי, שנמשך כ-20 דקות, כך דיווחו כלי התקשורת במדינה, נהרגו שמונה בני אדם ונפצעו חמישה נוספים. עדי ראייה אף סיפרו כי דם הקורבנות נשפך מתוך המועדון.

עוד חדשות מהעולם
חשש בבריטניה: גזע כלבים חדש ש"יכול להרוג אריה"
צפו: דייר צרפתי נוקם בבעל הדירה שלו
פלא תבל: צפו במעגל קרח ענקי מסתחרר באמצע נהר

בין השאר תיעדו המצלמות כיצד החמושים שולפים את אקדחיהם והודפים את המאבטחים בכניסה למועדון "ברה לה 44". בהמשך ניתן לראות את השלושה מרססים בכדורים את החוגגים בעוד אלה נמלטים לכל עבר בניסיון לתפוס מחסה מתחת לשולחנות וכיסאות. כמה מהחוגגים אף הצליחו להימלט מהמועדון ומתועדים במצלמות כשהם נסים על נפשם.

על פי דיווח הדיילי מייל הבריטי, צעיר בן 20 נעצר בעקבות התקרית. כמו כן המשטרה איתרה אקדח מתוצרת "גלוק" שככל הנראה שימש את החמושים. במשטרה חושדים כי הירי אירע בעקבות סכסוך מתמשך בין שתי כנופיות בעיר. גל האלימות האחרון ניצת, כך עולה מהחקירה, בשל רצח של דמות מוכרת בעיר בחודש אוקטובר. ואולם לדברי קצין המשטרה המקומית, אלפרדו פנילה, החמושים ירו בחוגגים ללא הבחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully