וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מכות, דחיפות וצעקות ביום שישי השחור בארה"ב

ההנחות המסורתיות ביום שישי האחרון בנובמבר גרמו להמוני אמריקנים להסתער על החנויות ולזרוע בהן הרס. הנשיא אמנם התנהג למופת אבל גם הוא חגג: "קניתי ספרים מדהימים"

צילום: רויטרס, סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

סרטונים שהוקלטו ביום שישי האחרון ממשיכים להכות גלים בארה"ב, לאחר שתיעדו את הטירוף שהתחולל שם בעקבות מסורת "יום שישי השחור" בה ניתנות הנחות מופלגות בחנויות ביום שישי האחרון של חודש נובמבר, כמעין אות פתיחה למכירות המיוחדות שלפני חג המולד. באחד הסרטונים הפופולריים ניתן לראות שתי נשים מכות זו את זו באמצע קניון בפילדלפיה, עד שאחת מהן שולפת אקדח הלם ומחשמלת את השנייה.

עוד חדשות מעניינות מארצות הברית:
פלא תבל: צפו במעגל קרח ענקי מסתחרר באמצע נהר
הפטמה היהודית שהכניסה את ניו יורק טיימס למגננה
גבר ימכור אחד מאשכיו כדי לקנות מכונית

קונים בכניסה לחנות מייסי'ס ב"יום שישי השחור". AP
קונים מתגודדים בכניסה לחנות מייסי'ס ב"יום שישי השחור"/AP

כבר ביום חמישי המתינו הלקוחות ליד פתחי החנויות כדי להיות הראשונים בתור, וביום השישי, הלחץ גבר. אלפי בני אדם שעטו לעבר החנויות וחטפו מכל הבא ליד: גאדג'טים, צעצועים, מכשירי חשמל ולמעשה כל מוצר שנמכר בהנחה.

תחינותיהם של עובדי החנויות לא עזרו, לא פעם ולא פעמיים הוזעקה המשטרה, כדי להרגיע את הרוחות. למרות סערת הקניות, היו מקומות שדווקא הצליחו לשמור על סדר מופתי, כמו חנות ספרים בוושינגטון הבירה, שזכתה לביקור מפתיע מהאזרח מספר אחת, הנשיא ברק אובמה שהגיע יחד עם בתו הבכורה מליה. על אף שהתנהג למופת, גם הנשיא השתתף בשמחה בחגיגות. "קניתי כמה ספרים מדהימים", אמר הנשיא, שציין שרשימת הספרים שרכש ארוכה. "ספרים לכל קבוצת גיל, מגיל 5 ועד לגיל 52".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully