וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקר באזמל חברו לקורס כי היה שוטר צבאי

1.12.2013 / 11:46

מכתב האישום נגד שוטר מג"ב עולה כי הוא וחניכים אחרים נהגו להקניט את הקורבן בשל תפקידו הצבאי, ובאחת הפעמים הדבר הידרדר לאלימות חמורה. הנאשם הודח מהקורס ומיחידתו

זובור, הקנטות ודקירה בקורס החובשים: לבית משפט השלום בראשון לציון הוגש בשבוע שעבר כתב אישום חמור נגד שוטר משמר הגבול, חניך בקורס בבסיס הדרכה של חיל הרפואה (בה"ד 10), הנאשם כי דקר את חברו לקורס, חייל המשרת במשטרה הצבאית. לפי כתב האישום, במהלך הקורס שהתקיים לפני כמה חודשים בצריפין, נהגו הנאשם וחיילים נוספים להקניט את אחד החניכים בשל בחירתו לשרת במשטרה הצבאית. מתחילתו של הקורס ועד לדקירה המיוחסת לנאשם, נהגו החניכים לכנות את החייל בשמות גנאי ולהתעלל בו נפשית.

עוד בנושא פלילים:
ראש ארגון הפשע אלי "הקוסם" נעים נעצר
מלחמת החיסולים: ארבעה מאנשי אבי רוחן נעצרו במרכז
מה עשתה משאית נשק נטושה בכביש מהיר בשפלה?

רופא מחזיק אזמל. ShutterStock
האזמל שנשלף מכיסו של החייל שימש לתרגול/ShutterStock

לפי עובדות כתב האישום, ההצקות לא הסתכמו בהקנטות. באחד הימים, כך נטען, המתין החניך שנדקר סמוך לחדר האוכל בבסיס יחד עם חבריו לקורס, כשבכיסו אזמל מנתחים המשמש לתרגול. במהלך ההמתנה, כחלק מן ההצקות שהופנו כלפי החניך, הקניט החניך ממשמר הגבול את השוטר הצבאי ונשף בעורפו עשן סיגריות – דבר שגרם לאחרון להביע התנגדות למעשה.

לפתע, כך לפי כתב האישום, שלף שוטר מג"ב מכיסו את האזמל ודקר באמצעותו את החייל בירך. הדקירה גרמה לדימום שהצריך את פינויו מהבסיס וטיפול רפואי מידי. בעקבות כך נפתחה תחילה חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת. זאת, משום ששוטרי מג"ב המסופחים לקורסים צה"ליים נחשבים חיילים. בהמשך, הועברה החקירה למחלקת חקירות שוטרים, ובמסגרתה נחקר השוטר באזהרה.

לאחר המקרה הוחלט להפסיק לאלתר את השתתפותו של השוטר הנאשם בדקירה בקורס החובשים. הוא הוחזר ליחידתו, אולם גם שם החליטו שלא להמשיך את שירותו הסדיר בחיל. כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חן הכהן, מייחס לשוטר עבירה של פציעה בנסיבות מחמירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully