וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של חשוד ביידוי האבנים בירושלים: "לא עשה דבר"

29.11.2013 / 15:48

מעצר 4 החשודים הוארך ב-4 ימים, כאשר במקביל חל שיפור במצבה של הפעוטה אביגיל בן-ציון שנפגעה מאבן בראשה. אביו של חשוד בן 16.5: "מאז האינתיפאדה לא היו אצלנו בעיות"

צילום: מור שאולי, עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן

בבית משפט השלום בירושלים הוארך היום (שישי) בארבעה ימים מעצרם של ארבעת החשודים ביידוי האבנים שגרם לפציעת הפעוטה בת השנתיים אביגיל בן-ציון. לדיון הגיע גם אחמד פיראת, אביו של החשוד מוחמד אחמד פיראת, בן 16.5, שהכחיש שבנו היה מעורב באירוע. "הלילה בשעה 00:20 הגיעו אליי עם דפיקות חזקות על הדלת וצלצול חזק בפעמון. פתחתי את הדלת, היו משטרה ובולשת. אמרו שרוצים את הבן שלי מוחמד", שחזר פיראת.

עוד על יידוי האבנים בבירה:
אם הפעוטה שנפצעה מאבן: "לא אחזור לכביש הזה"
הפיגוע בי-ם: נעצרו 4 חשודים, צעירים ממזרח העיר
תינוקת נפצעה מפגיעת אבן בראשה

הארכת מעצר החשודים בידוי אבנים לעבר פעוטה בירושלים. טלי מאייר
החשודים בהארכת מעצרם, היום/טלי מאייר

ארבעת החשודים נתפסו בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה, וכעת נבדקת האפשרות כי הם אחראים גם למקרים נוספים של יידויי אבנים באזור. להערכתו של פיראת, "יש שם הרבה אנשים שבאים עם כבשים והם תמיד זורקים אבנים על הכבשים כדי שיחזרו מהכביש. יכול להיות שהאבן פגעה באיזה רכב בכביש".

למרות שבמשטרה משוכנעים כי הרקע למעשים בהם חשודים הארבעה הינו לאומני, פיראת שלל זאת. "בכפר אצלנו אין שום בעיה כזאת", אמר. "מאז שנגמרה האינתיפאדה ועד היום לא היו שום בעיות". הוא הוסיף כי במהלך המעצר השוטרים "הפכו את החדר שלו ושברו את הארון והתנהגו ממש לא יפה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בת שנתיים נפגעה מפגיעת אבן בראשה בארמון הנציב בירושלים, נובמבר 2013. יואב דודקביץ'
המושב בו ישבה הפעוטה בעת שנפצעה מיידוי האבן/יואב דודקביץ'

בינתיים, משתפר מצבה של הפעוטה אביגיל בן-ציון, שנפצעה באורח בינוני, וכעת מצבה מוגדר קל-בינוני. אמה שירין סיפרה הבוקר לוואלה! חדשות כי בני המשפחה חזרו מבילוי בגן החיות והיו בדרכם להדליק נר של חנוכה. "בדרך כלל אני לא עושה שימוש בכביש הזה", סיפרה האם. "בהתחלה חשבתי שקרתה תאונה, אבל כשהבטתי לאחור והבנתי שזה יידוי אבנים המשכתי לנסוע, ניסיתי להיכנס עמוק ככל הניתן לשכונה ותוך כדי להתקשר למד"א".

משפחת בן-ציון הגיע להתגורר בשכונת ארמון הנציב לפני שנתיים, אולם כעת מתכוונת שירין לחפש בית אחר. "היינו ירושלמים ועברנו שכונה. לא חשבנו על בעיות ביטחוניות ואף אחד לא תיאר לעצמו מצב כזה", הסבירה. "אני כבר לא אחזור לכביש הזה וגם אחפש בית אחר, אבל בירושלים. להיות ירושלמי זה סוג של הוויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully