וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הפעוטה שנפצעה מאבן: "לא אחזור לכביש הזה"

29.11.2013 / 11:25

שירין בן-ציון שחזרה את האירוע בו נפצעה בתה אביגיל בעת שנסעו סמוך לביתן בירושלים. היא עדכנה כי מצבה של בתה משתפר: "היא בעיקר עייפה"

צילום: מור שאולי, עומר מירון, גדעון צנטנר; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

על רקע השיפור במצב הפעוטה אביגיל בן-ציון, שנפצעה אתמול באורח בינוני מפגיעת אבן בכלי הרכב בו נסעה עם אמה ושני אחיה סמוך לשכונת ארמון הנציב בירושלים, שחזרה הבוקר (שישי) אמה שירין את האירוע. האם סיפרה לוואלה! חדשות כי בני המשפחה חזרו מבילוי בגן החיות והיו בדרכם להדליק נר של חנוכה. "בדרך כלל אני לא עושה שימוש בכביש הזה", סיפרה האם. "בהתחלה חשבתי שקרתה תאונה, אבל כשהבטתי לאחור והבנתי שזה יידוי אבנים המשכתי לנסוע, ניסיתי להיכנס עמוק ככל הניתן לשכונה ותוך כדי להתקשר למד"א".

עוד על יידוי האבנים שהביא לפציעת התינוקת:
הפיגוע בי-ם: נעצרו 4 חשודים, צעירים ממזרח העיר
פיגוע בדרך להדלקת הנר: תינוקת נפצעה מפגיעת אבן בראשה

חשד לפיגוע: פעוטה נפצעה בראשה מידוי אבנים. מור שאולי
זירת האירוע, אתמול/מור שאולי

משפחת בן-ציון הגיע לשכונת ארמון הנציב לפני שנתיים אולם כעת מתכוונת שירין לחפש בית אחר. "היינו ירושלמים ועברנו שכונה. לא חשבנו על בעיות ביטחוניות ואף אחד לא תיאר לעצמו מצב כזה", הסבירה. "אני כבר לא אחזור לכביש הזה וגם אחפש בית אחר, אבל בירושלים. להיות ירושלמי זה סוג של הוויה".

שירין סיפרה כי אביגיל אמרה היום כבר שתי מילים, וכי היא מתקשרת עם בני המשפחה. "היא בעיקר עייפה, אבל נראה שהיא כבר מדברת והכל בסדר", סיפרה. "אנו שמחים מאוד. מגיעים לפה כל הזמן משפחה וחברים ואנו עטופים בהמון אהבה". היא שיתפה כיצד מתמודדת המשפחה כולה עם האירוע, ועם החוויה הקשה שעברו שני אחיה של אביגיל - שהיו גם הם ברכב. "אנו מדברים איתם ומעבדים את מה שעברו, אבל כרגע אנו עסוקים בעיקר בריפוי של אביגיל", אמרה. "נמצא את המקום והזמן בהמשך לעיבוד התחושות ומה שקרה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
חשד לפיגוע: פעוטה נפצעה מפגיעת אבן בראשה. מור שאולי
מושב הילדים ברכב שנפגע/מור שאולי

הלילה נעצרו ארבעה צעירים, תושבי שכונת צור באהר במזרח ירושלים, בחשד שהם אלו שיידו אתמול את האבנים. הארבעה יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים. הארבעה נתפסו בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה, וכעת נבדקת האפשרות כי הם אחראים גם למקרים נוספים של יידויי אבנים באזור. במשטרה משוכנעים כי הרקע למעשים בהם חשודים הארבעה הינו לאומני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully