וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ופצוע בינוני בהתנגשות חזיתית בכביש 85 ליד צפת

צוותי מד"א ממרחב ירדן שהוזעקו למקום התאונה, בין צומת חנניה לבין צומת שבע, קבעו את מותו של צעיר כבן 20. גבר נוסף, כבן 33 שנפצע בתאונה, יפונה לבית החולים זיו בצפת

צעיר כבן 20 נהרג הלילה (חמישי), וגבן כבן 30 נפצע באורח בינוני בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב בכביש מספר 85, בין צומת חנניה לבין צומת שבע, סמוך לצפת. צוותי מגן דוד אדום ממרחב ירדן שהוזעקו למקום טיפלו בנפגעים, אך נאלצו לקבוע את מותו של אחד מהם. הגבר שנפצע בתאונה יועבר בהמשך הלילה לבית החולים צפת. בוחני תנועה ממשטרת מחוז צפון הוזעקו למקום גם כן, והם חוקרים את נסיבות המקרה.

אתמול נפצע באורח בינוני עד קשה רוכב אופנוע מפגיעת מכונית ברחוב הגליל בטבריה. צוות של איחוד הצלה שהוזעק למקום טיפל בנפגע, אשר הועבר בהמשך לבית החולים פוריה בטבריה. ביום שני השבוע נהרג בראשון לציון הקשיש מאיר סולומון בן ה-83, בעת שחצה את הכביש ברחוב מורדי הגטאות בעיר בשעת בוקר מוקדמת, בדרכו לתפילת שחרית בבית כנסת. כיממה לאחר מכן עצרו שוטרי מרחב שפלה צעיר בחשד שפגע בסולומון והפקיר אותו. במשטרה חושדים כי הנהג נסע לבדו ולאחר שהתוודה על התאונה בפני אביו, הוא סייע לו וגרם לשיבוש החקירה. מעצרם הוארך בשלושה ימים.

בזמן שהמשטרה ערכה חיפושים אחר החשוד בדריסה ובהפקרה של סולומון, אמרה נכדתו מרים כי היא "רוצה שיתפסו אותו ושהוא יקבל את העונש שלו". לדבריה, "להשאיר אדם קשיש, צדיק, שאפילו לא ביקש עזרה שייקחו אותו לבית הכנסת, מוטל כמו נבלה - זה לא אנושי. זה לא הגיוני שמישהו יכול לעשות דבר כזה. הוא היה בן אדם מדהים וכולם אהבו אותו. למרות גילו והקשיים שלו הוא היה הולך כל יום שלוש פעמים לבית הכנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully